ماجرای جنجالی فتوشاپ تصاویر ازارد؛ هواداران، رئال را مسخره کردند!

هواداران رئال مادرید باشگاه مورد علاقه خود به خاطر خرید بازیکنی چاق و انتشار تصاویر تغییرداده شده،مورد انتقاد و تمسخر قراردادند.

ماجرای جنجالی فتوشاپ تصاویر ازارد؛ هواداران، رئال را مسخره کردند!

ادن ازارد که چندی قبل به عنوان خرید جدید رئالی‌ها معرفی شد، شاید با شروع فصل، وضعیت سختی را تجربه کند.او باید در وهله نخست به هواداران پرشمار تیمش بفهماند که بازیکنی ارزشمند،‌پرتوان و با کارایی بسیار است که می‌تواند بخش زیادی از مشکلات تیم را حل کند.

البته برای دست‌یابی به این هدف، او راه بسیار دشواری را پیش رو دارد. زیرا اکنون عمده هواداران تیم،‌نظر خوشی نسبت به وی ندارند.

براساس اعلام روزنامه سان، از زمانی که معارفه این بازیکن انجام گرفت و از نزدیک هواداران توانستند ملی‌پوش بلژیکی را ببیند، ذهنیت علاقمندان تا حدود زیادی نسبت به لژیونر تازه‌وارد تغییر کرده است.

آنها به برداشت منفی از ازارد رسیده و در فضای مجازی حتی به تمسخر این بازیکن پرداختند.

زیرا بر این باور هستند که تیم محبوب‌شان رفته و بازیکنی «چاق» را به خدمت گرفته است.

به همین دلیل یکی از طرفداران تیم در فضای مجازی نوشت: ما واقعا رفتیم و 100 میلیون برای یک ازارد چاق پرداخت کردیم؟!

گروهی دیگر از همین هواداران تصاویر مربوط به زمان معارفه بازیکن و همچنین تصاویری که از زمان تست پزشکی وی از طرف باشگاه‌ در اختیار رسانه‌ها قرارداده شده،‌را در کنار هم قراردادند و عنوان کردند در تصاویر منتشرشده،‌ تغییراتی در چهره این بازیکن با استفاده از نرم‌افزار «فتوشاپ» از باشگاه و رسانه‌ها به خاطر این عمل،‌انتقاد کردند.

این ماجرا اکنون در آغاز فصل آماده‌سازی جنجالی در اطراف تیم مادریدی ایجاد کرده و کار را برای زین‌الدین زیدان‌،سرمربی تیم که می‌خواهد فصلی متفاوت را تجربه کند، بوجود آورده است.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها