کدام یک از نماینده های مجلس آپارتمان گرفتند؟

ادعای جدید یکی از نمایندگان جبهه پایداری با واکنش همکاران خود در مجلس همراه شد.

کدام یک از نماینده های مجلس آپارتمان گرفتند؟

ابوالفضل ابوترابی‌فرد، نماینده مردم نجف‌آباد اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تازه‌ترین ادعای خود نمایندگان مجلس شورای اسلامی را هدف قرار داده و از «فساد» در استیضاح‌ها سخن به میان آورده است. او در جریان اظهاراتش گفته: «برای استیضاح برخی وزرا در مجلس ما شاهد فسادهایی هستیم. در استیضاح وزرا لیستی در مجلس داریم که آپارتمان‌هایی برای عدم استیضاح آن وزیر به نمایندگان داده شده یعنی به نمایندگانی آپارتمان داده شده که استیضاح آن وزیر را منتفی کنند. این لیست به شورای نگهبان هم داده شده است.»

کواکبیان در واکنش به این موضوع نوشت: امیدوارم هیات رئیسه مجلس،ادعای واگذاری آپارتمان به برخی نمایندگان در قبال انصراف از استیضاح را بررسی و اسامی نمایندگان و وزرا را اعلام کند.

شفافیت و برخورد جدی، اعتماد عمومی به ارکان حکومت را افزایش میدهد و اگر این موضوع ربطی به مجلس دهم ندارد حداقل باشایعه سازان برخورد شود.

همچنین پراونه سلحشوری نیز به سخنان ابوترابی واکنش نشان داد و نوشت: از همکار گرامی جناب آقای ابوترابی خواهشمندم اسامی نمایندگان دوره نهم و دهم مجلس که برای انصراف از استیضاح وزرا، آپارتمان دریافت نموده‌اند را اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

منبع: جماران

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • مرادی
    0

    مجلس شده بنگاه معاملات معاونان پارلمانی هم دقیقا نقش مشاور املاک را دارند معاون امور مجلس وزارت راه وشهر سازی واقعا یک دلال واقعی است

  • حسین نصیری
    0

    همتون گم شی گناه این ملت

  • خدامراد رحیمی
    0

    این چنین افراد می توانند برای مردم کار بکنند واقعا شرم اور است اعتماد مردم نسبت به مسولین صفر است

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اگر احزاب بطور آزادانه بتوانند فعالیت کنند برای اینکه اعتبارشان خدشه دار نشود غیز از حقیقت و آنجه وعده داده باشند نمیتوانند انجام دهند .، لذاتا زمانی که حزب مردمی ( نه دولتی) تشکیل وبطور آزاد آزاد فعالیت نکند همین آش وهمین کاسه هست.

  • فرهنگی بازنشسته
    0

    وقتی نماینده محترم مبلغ واقعی یارانه ها که مستقیم با زندگی مردم هر حوزه ارتباط دارد را بیان میکنه یا از دهها درد مردم میگند ولی عده ای نماینده نما سکوت شرم اور میکنند این نشون میده که این افراد لیاقت نمایند شدن را نداشته وبا ظاهر سازی رای حوزه خود را گرفته اند و مردم باشعور در آینده برای اینا باید تصمیم عقلانی بگیرند

  • محند
    0

    خانم سلحشور خودت رو نزن اون راه مجلس دهم که اپارتمان گرفتن چرا میخوای ربطش بدی به دوره ای دیگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها