عذرخواهی پس از فحاشی/ معاون فرهنگی شهردار مشهد: قصدم تطهیر رفتار نکوهیده‌ام نیست

معاون فرهنگی شهرداری مشهد امروز طی تماس شهردار با او به خبرنگاران فحاشی کرد. او حالا با انتشار بیانیه ای از خبرنگاران عذرخواهی کرده است.

عذرخواهی پس از فحاشی/ معاون فرهنگی شهردار مشهد: قصدم تطهیر رفتار نکوهیده‌ام نیست

در جریان نشست خبری شهردار مشهد، خبرنگاران نسبت به پاسخگو نبودن معاون فرهنگی او گلایه کردند، سپس برای نشان دادن صحت ادعای خود یکی از خبرنگاران با او تماس گرفت و پاسخی دریافت نکرد. بلافاصله شهردار مشهد گوشی را روی بلندگو گذاشت و شماره زارعی را گرفت. زارعی که نمی دانست خبرنگارن صدای او را می شنوند، پاسخ داد اما نه با ادبیاتی که انتظار می رفت. زارعی حالا در بیانیه ای عذرخواهی کرده است.

مهدی زارعی معاون فرهنگی شهرداری مشهد در واکنش به حاشیه نشست خبری امروز شهردار مشهد، ضمن عذرخواهی از خبرنگاران در بیانیه‌ای نوشت:

گاهی تقدیر برآدمی چندان سخت می‌گیرد که عنان از کف ات رها می شود . و آن چه در دل نیست بر زبان می آید و موجب شرمساری می گردد . می‌دانم دوستان و عزیزان خبرنگارمان رنجیده خاطرند از سهوی که روی داده است . قصدم نه تطهیر رفتار نکوهیده‌ام ، که بنیان بهانه ایست که سرنوشت به شیوه‌ی آزمون بر رفتار من نوشت. فرزند کوچکم را در بند بیماری فکند و مرا عاجز از همیاری و درمان وی وا نهاد تا رنج پدری و اندوه نا توانی برمن غالب شود و آن پیش آید که نباید...لذا بدین وسیله از خبرنگاران، شهردار محترم و همه ی دوستان خدمتگزار در جامعه ی مطبوعات کشور که هماره دل در گرو نشر آگاهی و توسعه وطن دارند پوزش می طلبم که آدمی محل خسران است و اشتباه . صمیمانه ترین عذر مرا بپذيريد و مرا عفو نمایید.

مهدی زارعی

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • رضا تبرک پور
    0

    اولین انتظار از معاون فرهنگی استاندار چیست الگویی خوب فرهنگی نه فقط در شرایط نرمال بلکه در شرایط بحرانی و سخت اگر غیر از این‌گفته شود چیزی جز بهانه نیست واسلام.

  • علی
    0

    حالا خوبه که معاونت فرهنگیست نه معاونت جنگ و ...! با این مسئولین فله ای خدا آخر و عاقبت این مملکت را به خیر کنه .!

  • علی
    0

    حالا خوبه که معاونت فرهنگیست نه معاونت جنگ و ...! با این مسئولین فله ای خدا آخر و عاقبت این مملکت را به خیر کنه .!

  • حقگو
    0

    عفوش اینه اخراج بشه نه اینکه ترفیع بگیره کی مسولشون هست

  • ناشناس
    0

    خیلی پرروهه دیونهم چنین عفی نمیخاد

  • محمد
    0

    اینکه فرهنگی هست وای به حاله مابقی

  • arman
    0

    ایکاش اخلاقا عذر میخواستی نه از ترس خوردن زیرآب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها