داریوش اسدزاده: حالم خوب است و به سینما برمی‌گردم

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون اعلام کرد به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود و احتمالاً در یک فیلم‌سینمایی حضور خواهد داشت.

داریوش اسدزاده: حالم خوب است و به سینما برمی‌گردم

چندی است حالِ بازیگر 96 ساله سینما، تئاتر و تلویزیون خوب نیست و هر چند وقت یک بار روانه بیمارستان می‌شود. سیاوش اسدزاده، فرزند وی گفت او در بیمارستان ایرانمهر به خاطر ضعف جسمانی بستر شده و وخامتی هم در کار نیست. برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بودند که داریوش اسدزاده در وخامت اوضاع به سر می‌برد.

اسدزاده گفت: حالم خوب است و ضعف جسمانی داشتم. برای تقویت به بیمارستان آمدم و مشکلی نیست. پزشکان تشخیص داده‌اند که یک هفته‌ای در بیمارستان باشم.

او در خصوص ملاقات مدیران و هنرمندان، تأکید کرد: هنرمندان گم‌نامند و البته من هم توقع ندارم به ما سر بزنند. هیچ‌وقت دوست نداشتم مردم را ناراحت کنم؛ ان‌شاالله به زودی برمی‌گردم و جواب این همه لطف مردم را می‌دهم و یک کار هنری دیگری از من ببینند.

اسدزاده خبر پیشنهاد یک کار سینمایی را تأیید کرد و گفت: یک کار سینمایی به من پیشنهاد شده و در حال بررسی هستم.

او در پایان تأکید کرد: از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند تا بتوانم به صحنه بازیگری برگردم و برایشان کماکان افتخار خدمتگزاری را داشته باشم.

نام داریوش اسدزاده ما را به یاد آثار با شناسنامه تلویزیون و سینما می‌اندازد؛ کارهایی همچون «خانه سبز»، «سمندون»، «یتیمخانه ایران»، «قلاده‌های طلا» و «جعبه موسیقی». او متولد 1302 در کرمانشاه است.

داریوش اسدزاده سال گذشته نیز به دلیل مشکلات مثانه مدتی در بیمارستان بستری بود.

برای این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون آرزوی صحت و سلامتی دارد.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها