«نلسون ماندلا» صاحب کمپانی فیلم‌سازی می‌شود!

کمپانی شوگر ۲۳ و آژانس تبلیغات دی ام‌ای یونایتد قصد دارد به افتخار اولین رهبر و رئیس جمهور آفریقای جنوبی شرکت «ماندلا مدیا» را تاسیس کنند.

«نلسون ماندلا» صاحب کمپانی فیلم‌سازی می‌شود!

نلسون ماندلا یک مبارز علیه آپارتاید (تبعیض نژادی) و یک انقلابی بود که پیش از انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور آفریقای جنوبی ۲۷ سال را در زندان گذراند. او از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۹ رئیس جمهور بود و به اولین فرد سیاه پوستی تبدیل شد که رهبری این منطقه را بر عهده گرفته است. او در سال ۲۰۱۳ در سن ۹۵ سالگی درگذشته بود.

ماکازیوی ماندلا درباره این همکاری گفت:پدر من عمرش را صرف آزادی و برابری کرد. من و خانواده ام بسیار مشتاق هستیم که با کمپانی شوگر ۲۳ برای ساخت ماندلا مدیا همکاری کنیم. شوگر ۲۳ و دی ام اِی یونایتد نه تنها به ارزش‌های پدر من احترام می‌گذارند، بلکه بسیار علاقه دارند تا آن عقاید و باورها را در سراسر دنیا به وسیله هنر، فرهنگ و سرگرمی منتقل کنند.

بر اساس این همکاری کمپانی‌های شوگر ۲۳ و دی ام اِی مسئولیت گسترش محتوای این کمپانی که قرار است هم فیلم کوتاه و هم فیلم بلند باشد را بر عهده گرفته است. کمپانی شوگر در سال ۲۰۱۶ با فیلم «افشاگر» سابقه برنده شدن اسکار بهترین فیلم سینمایی را بر عهده دارد.

مایکل شوگر می‌گوید: نلسون ماندلا یک شخصیت بین المللی است که زندگی اش را وقف تغییر قوانین کرده است. ما مفتخر شدیم که در همکاری با خانواده این شخصیت، ماندلا مدیا را به عنوان میراث وی افتتاح کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها