فال روزانه سه شنبه 18 تیر 1398

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه سه شنبه 18 تیر 1398

دوست عزیزی که 18 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فرد با استعدادی هستید اما به خوبی از آنها استفاده نمی کنید. مدام خودتان را برای کارهایی که در گذشته نکرده اید، سرزنش می کنید اما بدانید که بهترین اتفاق ها در بهترین زمان ممکن برای شما افتاده است. آنچه اکنون اهمیت دارد، زمان حال و برنامه ریزی برای آینده است، پس این فرصت را از دست ندهید. امسال وقت آن است که با خلاقیت بیشتر توانایی هایتان را نشان دهید تنها در این صورت است که در محیط کار پیشرفت خواهید کرد. اگرچه از برخی از روابط تان دلگیرید اما امسال برخلاف سالهای قبل افراد درستی در زندگی تان می آیند و شما روزهای خوبی را در کنار آنها سپری خواهید کرد. سعی کنید تمام مسائل زندگی تان را تحت کنترل خود داشته باشید. به دیگران اجازه دخالت های بیجا ندهید زیرا اگر کاری برخلاف میل تان باشد، در آینده پشیمان خواهید شدو. خوشحال باشید زیرا شما سالی آرام، پر از ثروت، عشق و خوشگذرانی را به خصوص در ماههای مهر، دی و بهمن در پیش خواهید داشت.

فروردین

شما همیشه از مواجه شدن با چیزهای ناشناخته می ترسید اما امروز روزی است که باید خودتان را در این موقعیت قرار دهید. به خودتان اعتماد داشته باشید و بدانید که می توانید به خوبی از پس آن برآیید. برای ریسک کردن درنگ نکنید زیرا از قدمی که امروز بر می دارید در آینده نیز بهره خواهید برد. برای دیدار با دوستی این پا و آن پا می کنید، بهتر است که همین امروز قرار ملاقاتی بگذارید و چیزهایی که در ذهن تان است را به زبان آورید.

اردیبهشت

شما فرد با استعداد و سخت کوشی هستید، به طوری که حتی در شرایط سخت و بدون تجهیزات هم می توانید گلیم تان را آب بیرون بکشید. مانند جادوگری هستید که می تواند تخیلات را به واقعیت تبدیل کند. امروز باید از این قدرت برای رسیدن به اهداف تان استفاده کنید. امروز انرژی لازم را برای تقویت رابطه عاطفی خود نیز به دست خواهید آورد. بنابراین هر موضوعی که توی دلتان سنگینی می کند را به زبان بیاورید و مطمئن باشید که خیلی ساده حل خواهد شد.

خرداد

کارهای امروزتان را به تعویق نیندازید و تمرکز خود را از همان ابتدا بر مسائل مهم زندگی و اتفاق های پیش رو بگذارید. هر چه با برنامه ریزی پیش روید، برایتان بهتر خواهد بود. به مشکلاتی که فکر می کنید ممکن است در آینده به سراغ تان آید، بیاندیشید و برای آنها نیز راه حلی بیابید زیرا ممکن است که موانعی بر سر راهتان قرار گیرد که غیر قابل پیش بینی بوده و ناامیدتان کند. در رابطه عاطفی تان تردید داشته اید اما امروز این تردید شما تبدیل به یقین می شود. از این رو حس بهتری و انگیزه بیشتری پیدا خواهید کرد.

تیر

بلندپروازی شما باعث شده که در ابرها سیر کنید اما زیاده روی نکنید و خودتان را با واقعیت هماهنگ کنید. اگر چه برخی از واقعیات زندگی تلخ است اما نادیده گرفتن آنها به ضررتان تمام می شود. انرژی مثبتی که امروز در هوا پراکنده است، شما را وارد می کند تا احساسات خود را با فردی که به او علاقه دارید، در میان بگذارید که نتیجه آن بسیار خوشایند خواهد بود. از بیان حقیقت نترسید. هر چه گوشه گیرتر و ملاحظه کار تر باشید، از هدف تان دورتر خواهید شد. به زودی دوستی با شما تماس می گیرد که انتظارش را ندارید. اگر از او دلگیر هستید بهتر است که فراموشش کنید زیرا نه شما آن آدم سابق هستید، نه او.

مرداد

احساس می کنید که روحتان خسته شده است. امروز روزی است که باید به صندلی خود تکیه دهید و تنها نگاه کنید. ذهن شما دچار تردید شده است، دو راهی های زیادی مقابل تان وجود دارد که قادر به تصمیم گیری نیستید. بهتر است که امروز ذهن تان را از هر چه هست خالی کنید. مطمئن باشید که پس از یک روز آرامش می توانید تصمیم بهتری بگیرید. از بحث در مورد موضوعات بی اهمیت و غیبت کردن درباره دیگران به خصوص در محیط کار خودداری کنید. زیرا به ضررتان تمام خواهد شد. هر چه امروز با دوستان و خانواده تان بیشتر در تماس باشید، حالتان نیز بهتر خواهد شد. پس انرژی از دست رفته را با در کنار آنها بودن جبران کنید.

شهریور

امروز احساس می کنید که پس از مدت ها، تلاش هایتان جواب داده است، همین انگیزه شما را برای ادامه مسیر باز زیاد می کند. دست از تلاش برندارید و بر اطلاعات تان بیافزایید تا پله های بعدی را با سرعت بیشتری طی کنید. در اطرافتان افراد سودجویی هستند که بهتر است ایده های خود را با انها در میان نگذارید و اجازه ندهید آنها مانع درخشش شما شوند. برای چیزی که به آن ایمان دارید مقاومت کنید. اگر اولین بار با فردی قرار گذاشته اید، سعی کنید همه اطلاعات تان را در جلسه اول در اختیار او قرار ندهید. هر چه آهسته تر پیش روید، بهتر است. به زودی یک جشن بزرگ در راه دارید که شما را سر ذوق می آورد.

مهر

امروز ممکن است با دیگران بحث و گفتگو داشته باشید و کمی عصبانی شوید. اما نگران نشوید. اگر به مسیر خود و مطابق نقشه زندگی تان پیش روید، از این وضعیت خلاص خواهید شد. سعی کنید مسائل را از زاویه دید دیگران مشاهده و بررسی کنید، در این صورت با واقعیات بیشتری مواجه خواهید شد که به شما در پیشرفت تان کمک خواهد کرد. حال زمان آن است که به دیگران بیش از خودتان بیاندیشید. احترام و عشق و علاقه به آنها را فراموش نکنید. امروز می فهمید که فردی به شما علاقه دارد. او مدت ها است به شما فکر می کند اما قدرت بیان آن را نداشته است.

آبان

اگر چه شما آدم ریز بینی هستید اما بهتر است که امروز تمرکز خود را تنها روی جزییات نگذارید. اگر تنها به تجزیه و تحلیل نکته های ریز بپردازید، اهمیت کلیات را از دست خواهید داد. وقت آن است تا اشتباهات زندگی خود را جبران کنید. می توانید با تغییر زاویه دید خود، مسائل را بهتر درک کنید. مراقب چیزهای مهم زندگی خود باشید. شاید زندگی عاطفی شما آن طور که می خواهید پیش نمی رود اما نگران نباشید و امروز تمام درهای قلب تان را باز بگذارید. افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد، به دنبال آنهایی باشید که مشترکات زیادی با شما دارند.

آذر

امروز به احساسات و عواطف اطرافیان تان اهمیت دهید و به آنها احترام بگذارید، آنوقت می بینید که چه حس خوبی در نتیجه این کارتان به شما منتقل خواهد شد. در واقع امروز از هر دستی بدهید، از همان دست هم می گیرید. برای پیشرفت خود با افرادی که مشترکات زیادی با شما دارند، بیشتر در تماس باشید. امروز روز عاشقان است بنابراین بهترین فرصت است تا وقت خود را با معشوق تان بگذرانید. دستانش را بگیرید، پاپ کرنی سفارش دهید و با هم به تماشای یک فیلم بروید. انتخاب شما هر چه باشد، لحظات منحصر به فردی را خواهید گذراند. پول قلمبه ای در راه دارید اما برای آن برنامه ریزی کنید که بی هوا از دست تان نرود.

دی

امروز برای تصمیم گیری هایتان، احساسات و ندای قلبی خود را نادیده نگیرید. آنچه دلتان می گوید می تواند شما را به سمت موفقیت سوق دهد. از موانع نترسید. برای مشکلات خود پل بسازید و با افراد و شرایطی که در آن به سر می برید، هماهنگی بیشتری برقرار کنید. تنها در این صورت است که آرامش به سراغ تان خواهد آمد. شاید امروز هم دوست داشته باشید وقت خود را با معشوق تان بگذرانید اما این کار امکان پذیر نیست. غر زدن را کنار بگذارید و به خودتان زمان دهید. به زودی تمام این سختی ها تمام می شود و شما طعم آرامش را خواهید چشید.

بهمن

شاید فکر کنید که تنهایی موفق تر هستید اما با ارتباط بیشتر با اطرافیان تان ایده های جدیدی به ذهن تان خطور می کند که در سرعت پیشرفت تان بی تاثیر نخواهد بود. به زودی در یک جمع یا میهمانی فردی توجه شما را به خود جلب می کند. رفتار منحصر بفرد او تاثیر بسیاری بر شما می گذارد. اگر قصد نزدیکی به او را دارید، تمام جنبه ها را در نظر بگیرید و با احتیاط جلو روید. اگر می خواهید در آینده پشیمانی به سراغ تان نیاید، دیگران را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید. به زودی فردی با شما تماس می گیرد و پیشنهاد کاری به شما می دهد که فرصت خوبی برای بهبود شرایط مالی تان است. آن را از دست ندهید.

اسفند

ترس و دودلی را کنار بگذارید و اعتماد به نفس خود را افزایش و به احساسات، افکار و ایده های خود قدرت بیان دهید. بدبینی نسبت به اطرافیان را از خود دور و به جای آن به جنبه های مثبت نگاه کنید. منفی اندیشی تنها مشکلات شما را بیشتر می کند. راههای زیادی برای شادی وجود دارد، برای رسیدن به آنها تلاش کنید. لازم نیست زیاد درباره قرار ملاقات تان با فردی نگران باشید زیرا امروز شانس با شما است و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. انرژی مثبتی که امروز در هوا پراکنده است، به شما در هر زمینه ای کمک خواهد کرد بنابراین آرام باشید و از لحظات خود لذت ببرید

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها