فلیکس: به اتلتیکومادرید آمده‌ام تا تاریخ را بنویسم/ رونالدو درباره مادرید حرف‌های خوبی زد

گران‌ترین خرید تاریخ اتلتیکومادرید آماده درخشش در این تیم است.

فلیکس: به اتلتیکومادرید آمده‌ام تا تاریخ را بنویسم/ رونالدو درباره مادرید حرف‌های خوبی زد

ژائو فلیکس، گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه اتلتیکومادرید در اولین نشست خبری به عنوان بازیکن جدید این تیم از روزهای خوب آینده و تلاش برای انجام بهترین بازی‌ها برای تیم پایتخت اسپانیا سخن گفت.

او در این باره گفت: خیلی خوشحالم که می‌توانم بخشی از این پروژه و تاریخ باشگاه باشم. اینجا هستم تا هر کمکی از دستم برمی‌آید، برای تیم انجام بدهم. هم تیمی‌هایم استقبال بسیار خوبی از من به عمل آوردند. می‌خواهم به هر نحوی شده به باشگاهم کمک کنم. فشار زیاد ناشی از قیمت نجومی خرید، مربوط به بازار نقل و انتقالات می‌شود و ربطی به من ندارد. کار من فقط فوتبال بازی کردن و کمک کردن به باشگاهم تحت هر شرایطی است. گران ترین پرتغالی تاریخ برایم بی معنی است و توجهی به آن ندارم.

او در ادامه افزود: بازی مقابل رئال مادرید همیشه خاص است. آن‌ها باشگاه بزرگی هستند. به عنوان بازیکن اتلتیکو مادرید می‌دانم دربی بازی ویژه‌ای است. آنها رقیب مستقیم ما نام دارند. گینس کاپ تورنمنت خوبی است تا با آمادگی لازم فصل را شروع کنیم. از تقابل احتمالی با بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا استقبال می‌کنم. دوست دارم به خانه برگردم و مقابل دوستانی قرار بگیرم که همه تلاششان را برای پیشرفت من به کار گرفتند. همه می‌دانیم رونالدو بازیکن بزرگی و بهترین بازیکن دنیا و شاید تاریخ است. او حرف‌های زیادی درباره مادرید به من زد و از علاقه زیادش به این شهر می‌گفت. اکنون من اینجا هستم تا تاریخ خودم را بنویسم. تا مرا با نام ژائو فلیکس به خاطر بیاورند. کریستیانو، کریستیانو است. من ژائو فلیکس هستم و می‌خواهم خودم باشم.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها