مسی بالاخره یه مدال گرفت!

اتفاقات عجیب دیدار نیمه نهایی رقابت‌های کوپا آمریکا که با مقام سومی آرژانتین و اخراج لیونل مسی همراه بود، ناکامی دیگری را برای این فوق ستاره در رقابت‌های ملی رقم زد که باعث عصبانیت شدید او شد؛

مسی بالاخره یه مدال گرفت!

اگرچه این اولین افتخار رسمی لیونل مسی با پیراهن تیم ملی است اما او در اظهارنظری جنجالی برگزارکنندگان این مسابقات را به فساد متهم کرد؛ این موضوع سوژه کارتونی از حمید سحری در صفحه اینستاگرامی‌اش شد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مجتبی
    0

    این اولین افتخار رسمی لیونل مسی با پیراهن تیم ملی است!!!!!!؟؟؟؟؟ یکم مطالعه بد نیست... مسی یکی از اعضای تیم ملی آرژانتین در جام جهانی جوانان 2005 بود که توانستند قهرمان آن مسابقات شوند. او در آن مسابقات بهترین بازیکن و همچنین بهترین گلزن مسابقات شد. او تیم ملی کشورش را در تورنمنت‌هایی همچون جامهای جهانی 2006، 2010 و 2014 و 2018 و مسابقات کوپا آمریکا در سال‌های 2007 و 2011 و 2015 و 2016 و 2019 همراهی کرده‌است که حاصل آن یک نایب قهرمانی جام جهانی و سه نایب قهرمانی و یک مقام سومی کوپا آمریکاست. وی جوانترین آرژانتینی است که در جام جهانی بازی کرده و موفق به گلزنی شده‌است. در سال 2008 مسی به همراه تیم فوتبال آرژانتین مدال طلای المپیک پکن را کسب کرد. مسی در سال 2014 با کسب چهار عنوانِ بهترین بازیکن زمین در چهار بازیِ متوالی آرژانتین را به فینال جام جهانی رساند. وی همچنین جایزهٔ توپ طلایی را، به عنوان بهترین بازیکن مسابقات از آن خود کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها