چرا «هری استایلز» جدی‌ترین گزینه بازی در نقش «الویس پریسلی» است؟

اخیرا خبرهای ساخت فیلم الویس پریسلی به کارگردانی باز لورمن جدی‌تر از همیشه مطرح می‌شود و برای این نقش گزینه‌هایی نیز مطرح شده است اما در بین کاندیداها نام هری استایلز جدی‌تر از دیگران مطرح می‌شود.

چرا «هری استایلز» جدی‌ترین گزینه بازی در نقش «الویس پریسلی» است؟

هری استایلز یکی از پنج گزینه اصلی برای بازی در فیلم الویس پریسلی است. دیگر گزینه ها شامل انسل الگورت، آرون تیلور جانسون، مایلز تلرو آستین باتلر است.

با وجود این نام‌های بزرگ به نظر می رسد احتمالا قرعه به نام هری استایلز، خواننده جوان و باهوشی بیفتد که کار خود را با حضور در برنامه استعدادیابی شروع کرد و سپس در قالب گروه وان دایرکشن خوش درخشید و این روزها نیز آلبوم مستقل خود را ضبط می کند.

این موضوع که هری گزینه اصلی است هنوز از سوی کارگردان و عوامل فیلم تایید نشده است اما تسلط او روی صحنه، سن و سال مناسب او برای گریم خور بودن چهره و تجربه خوانندگی در سطح حرفه ای، مواردی هستند که احتمال حضور هری استایلز در نقش الویس پریسلی را تقویت می کنند.

مدتی پیش، تام هنکس در نقش تام پارکر مدیربرنامه‌های الویس به طور قطعی با تهیه کنننده فیلم قرارداد بسته است. استایلز کار خود در عرصه موسیقی را با گروه «اسکیموهای سفید» آغاز کرد. او در سال 2010 در برنامه تلویزیونی بریتانیایی ایکس فکتور شرکت کرد، اما به عنوان یک خواننده تک موفق نبود و حذف شد. با این وجود، استایلز دوباره و این بار به صورت گروهی و به همراه چهار شرکت‌کننده دیگر یعنی لیام پین، لوییس تاملینسون، زین مالیک و نایل هوران تحت عنوان «وان دایرکشن» به مسابقه بازگشت.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • غزل
    0

    ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها