پویش عروسی خوبان به مرحله اجرا رسید

با اهدای کمک هزینه به ۲۰ زوج از میان جوانان مناطق سیل زده در شهرستان کارون، برای ازدواج و تهیه جهیزیه، پویش عروسی خوبان عملیاتی شد.

پویش عروسی خوبان به مرحله اجرا رسید

به گزارش خبر فوری ، پویش عروسی خوبان که با هدف تأمین جهیزیه برای ۸۸۸ زوج در مناطق سیل زده در شب عید فطر امسال با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا (ع) و جمعی از فعالان حوزه رسانه رونمایی شده بود، شب گذشته توسط مؤسسه خیریه حب الرسول (ص) خوزستان، و حمایت بنیاد کرامت امام رضا (ع) اولین گام عملیاتی خود را برداشت.

محسن منصوری مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا (ع) در آن مراسم گفت: مخاطب اصلی ما را ۸۸۸ زوج جوان محروم در مناطق سیل زده تشکیل می‌دهند که قرار است با مدد از حضرت امام رضا (ع) و با کمک مردم به آنها در زمینه تهیه جهیزیه، برگزاری مراسم ازدواج و ودیعه مسکن کمک مالی شود.

شب گذشته با برگزاری مراسم عروسی ۲۰ زوج جوان شهرستان کارون و اهدای جهیزیه، گام اول این پویش برداشته شد و قرار است تا روز ولادت امام رضا (ع) این مراسم در ۲۷ شهرستان محروم و سیل زده دیگر برگزار شود.

هدف اصلی پویش عروسی خوبان، برداشتن موانع ازدواج جوانان مناطق سیل زده با کمک مردم و تشکل‌های مردم نهادی است که در موضوع ازدواج فعال هستند.

اولین مراسم این پویش که شب گذشته در شهرستان کارون برگزار شد، آغازی بود برای عملیاتی کردن یک ماه و نیم کمپین عروسی خوبان و فعالیت واحد خانواده بنیاد کرامت امام رضا (ع) که قرار است تا پایان دهه کرامت، این کمک‌ها در اختیار ۸۸۸ زوج جوان قرار گیرد.

در این مراسم، در کنار مردم شهرستان کارون و خانواده زوج‌های جوان، محسن منصوری مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا (ع)، حجت الاسلام اریکه معاون فرهنگی دفتر آستان قدس رضوی در استان خوزستان، نعیم زاده حزباوی مدیرعامل مؤسسه خیریه حب الرسول (ص) خوزستان، فرماندار شهرستان کارون، فرمانده سپاه شهرستان کارون و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی شهرستان کارون نیز حضور داشتند.

همچنین گرداندن پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) و حضور خادمان آستان قدس رضوی در این مراسم نیز باعث ایجاد نشاط معنوی در بین مردم و تبرک مراسم بود.

بنیاد کرامت امام رضا زیر نظر آستان قدس امام رضوی بیش از سه سال است در حوزه محرومیت زدایی، کارآفرینی، سلامت، خانواده، آموزش و تربیت و.... فعالیت دارد.

منبع: مهر

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها