رئال مادرید پیراهن شماره ۷ را برای ازار می‌‌خواهد/ پیراهن بیل گزینه بعدی است

گران‌ترین خرید این فصل کهکشانی‌ها هنوز شماره ندارد اما باشگاه می‌‌خواهد پیراهن یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخش را به او بدهد.

رئال مادرید پیراهن شماره ۷ را برای ازار می‌‌خواهد/ پیراهن بیل گزینه بعدی است

باشگاه رئال مادرید قصد دارد پیراهن شماره 7 این تیم را به ستاره جدیدش ادن ازار بدهد، شماره‌ای که در حال حاضر به ماریانو تعلق دارد. هافبک هجومی بلژیکی جدید کهکشانی‌ها در تیم قبلی‌اش چلسی پیراهن شماره 10 را می‌پوشید اما در رئال مادرید این پیراهن به لوکا مودریچ تعلق دارد و این هافبک کروات هم حاضر نشده که پیراهنش را به هم‌تیمی جدیدش بدهد. به این ترتیب باشگاه روی پیراهن شماره 7 دست گذاشته است، پیراهنی که سالیان سال بر تن کریستیانو رونالدو بود و با جدایی او برای پیوستن به یوونتوس به ماریانو رسید.

رئال مادرید روز سیزدهم ژوئن ادن ازار را با پیراهنی بدون شماره که پشت آن صرفاً نام این بازیکن ملی‌پوش درج شده بود به هواداران معرفی کرد. آخرین بازیکن بدون شماره‌ای که این باشگاه به هواداران معرفی کرد، خامس رودریگس، هافبک کلمبیایی این تیم بود که سال 2014 از موناکو به سفیدپوشان مادرید پیوست و رئال هم قصد ندارد نام او را در فهرست بازیکنانش برای فصل بعد ثبت کند.

برنامه رئال مادرید برای ازار این است که پیراهن رونالدو را از ماریانو بگیرد، چون او در یک فصلی که شماره 7 را پوشیده به هیچ عنوان میراث‌دار شایسته‌ای برای پیراهن ستاره‌هایی مانند رونالدو و پیش از او رائول گونزالس نبوده است. به همین دلیل تابستان امسال ممکن است آخرین روزهای حضور ماریانو در رئال مادرید باشد به خصوص که باشگاه تاتنهام هم برای خرید او ابراز تمایل کرده است. اگر انتقال او به تاتنهام قطعی شود آن وقت ازاری که در اکثر روزهای دوران بازیگری‌اش پیراهن شماره 10 را پوشیده باید به شماره 7 رضایت دهد. او از فصل 12-2011 شروع به پوشیدن پیراهن شماره 10 کرد و آن زمان برای لیل بازی می‌کرد. ازار در روزهای نخست ورودش به چلسی شماره 17 را پوشید چون این پیراهن در اختیار خوان ماتا بود.

ازار در مراسم معارفه‌اش در قالب یک شوخی اعتراف کرد که در رئال مادرید هم می‌خواست شماره 10 را بپوشید اما مودریچ با درخواست او موافقت نکرده است. او گفت: من از مودریچ پرسیدم که آیا ممکن است شماره 10 را به من بدهد اما او گفت نه. حالا باید دنبال شماره دیگری باشم اما این موضوع در حال حاضر مهم نیست، چیزی که برایم مهم است پوشیدن پیراهنی است که نشان رئال مادرید روی آن درج شده باشد.

با مشخص نبودن شماره پیراهن ادن ازار، آدیداس اسپانسر و تأمین کننده پوشاک باشگاه رئال مادرید هم مجبور شده پیراهن ستاره بلژیکی کهکشانی‌ها را بدون شماره به مشتریانش عرضه کند.

اگرچه گزینه اول رئال مادرید اعطای شماره 7 به ازار است اما این احتمال هم هست که او پیراهن شماره 11 را به تن کند، پیراهنی که در حال حاضر در اختیار گرث بیل است و او هم یکی دیگر از بازیکنانی است که در لیست فروشی‌های باشگاه قرار دارند. اگر رئال مادرید نتواند ماریانو را بفروشد و در عوض بیل را بفروشد آن وقت ازار با شماره 11 بازی خواهند کرد.

هم ماریانو، هم بیل از فهرست بازیکنان مورد نظر زین‌الدین زیدان برای فصل آینده خط خورده‌اند اما یک مانع بزرگ بر سر انتقال هر دوی آنها وجود دارد که آن حقوق بالای‌شان است. ماریانو 4 میلیون یورو در سال و بیل 14.5 میلیون یورو در سال حقوق می‌گیرند و هیچیک هم ظاهراً حاضر نیستند به تیمی بروند که حقوقی کمتر از این به آنها بپردازد.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها