دستگیری باند قاچاق موادمخدر در شیراز

سرهنگ بخشنده از دستگیری یک باند قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و اعلام کرد در این رابطه چهار نفر از سوداگران مرگ به دام پلیس افتادند.

دستگیری باند قاچاق موادمخدر در شیراز

به گزارش خبر فوری ، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک باند قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و اعلام کرد در این رابطه چهار نفر از سوداگران مرگ به دام پلیس افتادند.

این مقام انتظامی در تشریح جزییات خبر اعلام کرد با تلاش‌های شبانه روزی ماموران معاونت عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر فاتب شب گذشته شانزدهم تیر ماه یک کاروان از سوداگران مرگ که در حال وارد کردن افیون به داخل پایتخت بودند رصد در عوارضی قم با هماهنگی قبلی مراجع قضایی متوقف سرنشیان آن را بازداشت شدند.

وی ادامه داد: سرکرده این باند با نام بهروز با سفر به استان شیراز یک محموله تریاک از یکی از قاچاقچیان استان تهیه و پس از بارگیری در یک خودرو سواری به همراه دو خودرو محافظ دیگر بسمت تهران حرکت که پس از رصد و پیگیری‌های لازم این کاروان شب گذشته به دام و ضمن کشف ۲۱۲کیلو ۷۴۰گرم تریاک از آن متهمان جهت معرفی به مراجع قانونی به مقر پلیس هدایت شدند.

بخشنده در پایان از اعتراف متهمان و نشان دادن آدرس فروشنده مواد در استان شیراز به پلیس خبر داد که با هماهنگی با پلیس شیراز او نیز دستگیر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها