گرما در خراسان رضوی ماندگار است

مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از موج هوای گرم و ماندگاری آن در مناطق مختلف این استان تا روزهای پایانی هفته آینده به مدت ۱۰ روز خبر داد.

گرما در خراسان رضوی ماندگار است

به گزارش مشهد فوری ، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهارداشت: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف استان طی روزهای آتی روند دارد. بر این اساس تا روز جمعه و نیز در طول هفته آتی بیشینه دمای در مشهد به بالاتر از ۴۰ درجه و در مناطق گرمسیری خراسان رضوی به بالاتر از ۴۵ درجه خواهد رسید.

مرتضی اثمری بیشینه دمای امروز هوای مشهد را ۳۷ درجه سلسیوس اعلام و بیان کرد: بیشینه دمای هوای این شهر ظرف روزهای سه شنبه تا پنجشنبه هفته جاری با دو درجه افزایش به ۳۹ درجه خواهد رسید و روز جمعه ۲۱ تیر ماه به ۴۰ درجه می رسد. در طول هفته آینده بیشینه دمای هوای مشهد بین ۳۹ و ۴۰ درجه سلسیوس در نوسان است.

وی افزود: طی این مدت وزش باد به نسبت شدید تا شدید نیز برای مناطق مختلف خراسان رضوی به ویژه نیمه شرقی و جنوبی آن پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین از رشد ابر در نواحی غربی و مرتفع استان طی روزهای آتی و احتمال بارشهای رگباری در نیمه شمالی خراسان رضوی خبر داد.

فریمان با کمینه دمای ۱۶ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۴۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بیشترین شدت وزش باد نیز طی همین مدت از تایباد با سرعت ۶۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها