احسان حدادی: از حالا انتظار المپیک را می‌کشم

احسان حدادی بعد از بازگشت از اردوی آمریکا با حضور در آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

احسان حدادی: از حالا انتظار المپیک را می‌کشم

رکورد دار فعلی پرتاب دیسک ایران و آسیا که با پایان یافتن اردوی یک ماهه خود در آمریکا از سه شنبه 11 تیر در تهران به سر می برد، صبح امروز در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداخت.

حدادی که ابتدای اردیبهشت ماه امسال ضمن کسب مدال طلای مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در دوحه قطر ششمین طلای تاریخ این بازی‌ها را از آن خود کرد، در رابطه با دلیل انتخاب آکادمی ملی المپیک برای پیگیری تمریناتش گفت: فضا و امکانات مناسب آکادمی برای تمرینات آماده سازی قهرمانان، این مجموعه را از مکان‌های ورزشی دیگر متمایز کرده است و این دلیل حضور من در اینجاست. آکادمی متعلق به تمامی قهرمانان ملی است و همه این قهرمانان باید از امکانات موجود در این مجموعه بهره لازم را ببرند.

حدادی به عنوان نخستین دوومیدانی کاری که سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده است در ادامه گفت: ورودی المپیک را گرفته ام و در انتظار شروع این بازی‌ها هستم تا مدال آن را نیز به گردن بیاویزم. امیدوارم در مدت یک‌سالی که تا بازی‌های المپیک باقی مانده است اتفاقات خوبی برای ورزش ایران بیفتد.

حدادی که در اردوی یک ماهه خود در آمریکا تمرینات منظمی را زیر نظر مک ویلکینز پشت سر گذاشته است در پایان در خصوص مهمترین مسابقات پیش روی خود گفت: از ابتدای هفته آینده تمرینات آماده سازی را زیر نظر مربی آمریکایی و در کشور چین ادامه خواهم داد تا برای فینال لیگ الماس که شهریورماه و دوومیدانی قهرمانی جهان که مهرماه سال جاری در دوحه قطر برگزار می شود آماده شوم

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها