لیورپول در هراس از دست دادن یورگن کلوپ

یورگن کلوپ هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدید قرارداد شش ساله باشگاه لیورپول نداده و این قضیه باعث هراس در میان مسئولان باشگاه شده است.

لیورپول در هراس از دست دادن یورگن کلوپ

یورگن کلوپ پاییز 2016 بود که جانشین برندان راجرز در لیورپول شد. او با قراردادی شش ساله تا 2022 هدایت لیورپول را برعهده گرفت و پس از سه سال توانست اولین افتخار خود را با این تیم به دست بیاورد. فصل گذشته مرد آلمانی موفق شد لیورپول را قهرمان اروپا کند و در لیگ برتر نیز قافیه قهرمانی را تنها با یک امتیاز به سیتی باخت.

پس از قهرمانی اروپا، باشگاه لیورپول قراردادی شش ساله با دستمزد سالانه 10 میلیون پوند به کلوپ پیشنهاد داده است. او که هم اکنون سالانه 7 میلیون پوند دستمزد می گیرد، فعلا پاسخی به این پیشنهاد نداده و زمان برای فکر کردن خواسته است. اتفاقی که باعث هراس در مسئولان لیورپول شده است.

شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه کلوپ قصد دارد در پایان قراردادش که سال 2022 خواهد بود، موقتا مربیگری را کنار بگذارد؛ چرا که نگران سلامتی خود است اما لیورپولی ها مصر هستند که او پیشنهاد تمدید شش ساله را قبول کند تا دورنمای باشگاه همچنان روشن باشد.

مسئولان باشگاه و هواداران لیورپول نمی توانند این تیم را بدون کلوپ تصور کنند و فعلا نیز به نظر نمی رسد که کلوپ قصد جدایی از لیورپول را داشته باشد ولی تصور جدایی کلوپ در سال 2022 نیز برای آنها سخت و غیر قابل تحمل است. مرد آلمانی تمدید خواهد کرد؟

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها