صیانت از تولید باید مورد توجه قرار گیرد/ انعکاس مستمر چالش‌های پیش روی تولید

مقیمی گفت: فضای صنعتی کشور با شرایط خاصی روبه رو است و از این رو صیانت از تولید باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

صیانت از تولید باید مورد توجه قرار گیرد/ انعکاس مستمر چالش‌های پیش روی تولید

به گزارش خبر فوری ، فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن وتجارت در حاشیه نشست بررسی رفع موانع پیش‌روی رونق تولید و فضای کسب وکار در شرایط تحریم با اشاره به شناسایی مهمترین مشکلات وچالش‌های پیش روی صنعتگران خواستار تسهیل برخی فرآیند‌ها برای بهبود فضای کسب وکار در کشور شد و گفت: فضای صنعتی کشور با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده با شرایط خاصی روبه رو است و صیانت از تولید باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید برضرورت تسریع در اصلاح برخی از قوانین و مقررات در سطح کلان کشور خاطر نشان کرد: برخی از موضوعاتی که اغلب صنعتگران با آن دست به گریبان هستند با محوریت طرح در ستاد اقتصادی دولت احصا و مقررشده است با حضور نمایندگانی از نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این ستاد راهکار‌های تسهیل فرایند تولید به ویژه ورود مواد اولیه مورد نیاز به کشور، مورد بررسی قرار گیرد.

به گفته معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت ستاد اقتصادی دولت با هدف تحقق اهداف رونق تولید در کشور و ایجاد بستری برای تسریع در هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی، بررسی چالش‌های پیش روی فضای کسب وکار را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت اظهار امیدواری کرد: با بررسی مهمترین چالش‌های پیش روی تولید در سطح کلان در این ستاد بخش عمده‌ای از مشکلات صنعتگران مرتفع شود.

مقیمی ضرورت اصلاح قوانین و مقررات برای تسهیل انتقال ارز، رفع تعهدات ارزی، تسهیل فرآیند توسعه صادرات و... را از جمله موضوعات پیشنهادی در این ستاد عنوان کرد و افزود: از تشکل‌های تخصصی و صنعتگران می‌خواهیم مهمترین چالش‌ها و موانع پیش روی تولید که منجر به بروز مشکلاتی در فرایند تولید، بهبود فضای کسب وکار و افزایش ریسک سرمایه‌گذاری در کشور شده است را در اسرع وقت به معاونت امور صنایع اعلام نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها