زنده‌روح: با تغییر تفکر به فکر رتبه تک رقمی هستیم

احمدرضا زنده‌روح هافبک سبزقباها می گوید با تغییر تفکر و سبک بازی به دنبال کسب رتبه ای تک رقمی در لیگ برتر خواهند بود.

زنده‌روح: با تغییر تفکر به فکر رتبه تک رقمی هستیم

ماشین سازی دیروز اولین بازی دوستانه پیش فصل خود را برگزار کرد و موفق شد تیم محتشم تبریز را با نتیجه ۲ بر ۱ از پیش رو بردارد.

احمدرضا زنده‌روح هافبک تدافعی سبزقباها راجع به این بازی اظهار داشت: همانطور که شما هم می دانید تیم ما بالغ بر ۶۰-۷۰ درصد تغییر داشته است و اکثر بازیکنان پارسال رفته و نفرات جدیدی آمده اند. باشگاه سعی می کند با بضاعتی که دارد بهترین نفراتی که آزاد هستند و شرایطشان به تیم ما می خورد را جذب کند.

وی ادامه داد: خدا را شکر در بازی ای که دیروز داشتیم، باتوجه به اینکه بازی اولمان بود و از لحاظ تاکتیکی و بدنی هنوز به آن شرایط ایده آل نرسیده ایم بازی خوب و قرص و محکمی را پشت سر گذاشتیم. تیممان نشان داد اگر به همین منوال که کار می کنیم ادامه دهیم، آینده خوبی خواهیم داشت چرا که بچه ها اکثرا بازیکنان جوانی هستند و می توانیم که اتفاقات خوبی را در لیگ رقم بزنیم.

زنده‌روح راجع به کار کردن زیر نظر رسول خطیبی نیز عنوان داشت: آقا رسول مربی بادانشی است که زمان فوتبالشان هم بازیکنی صاحب سبک بودند و الان در مربیگری هم سبک خاص خودشان را دارند ولی صد در صد زمان می برد تا تفکراتشان در تیم جا بیفتد. بچه ها هم تمام تلاششان را می کنند تا نکات مدنظر ایشان را پیاده کنند و امیدواریم هر چه زودتر با شرایط تاکتیکی آقا رسول وفق پیدا کنیم و بتوانیم از همان اوایل لیگ را خوب شروع کنیم.

هافبک سبزپوشان در پایان در رابطه با هدف ماشین سازی در این فصل نیز گفت: پارسال متاسفانه بدشانسی گریبان گیرمان شد؛ با اینکه خوب بازی می کردیم ولی نتایجی را که مدنظرمان بود نتوانستیم بگیریم. امسال با تغییر تفکرات و تغییر سبک بازی و یارگیری و باتوجه به هدف گذاری هایی که باشگاه داشته سعی می کنیم که در جدول رتبه ای تک رقمی داشته باشیم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها