رشد 57 درصدی درآمد راه آهن اصفهان

مدیرکل راه آهن استان اصفهان گفت: درآمد ریالی حاصل از حمل بار در سه ماهه اول سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل 57 درصد رشد داشته است.

رشد 57 درصدی درآمد راه آهن اصفهان

سید رضا سادات حسینی امروز، اظهار کرد: درآمد ریالی حاصل از حمل بار در سه ماهه اول سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل 57 درصد رشد داشته است، میزان مبادلات از لحاظ وزنی با 7 درصد رشد به بیش از یک میلیون و 50 هزار تن رسیده و از نگاه تن کیلومتر نیز 10 درصد افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل راه آهن استان اصفهان ادامه داد: با توجه به این که تعداد سیر روزانه از مبدأ به مقصد (رام) ثابت است، معمولاً میزان جابجایی مسافر در اصفهان تغییری ندارد و 8 رام مسافری با 400 مسافر از مبادی اصفهان وکاشان به مقاصد مشهد، بندر عباس، زاهدان و تهران حرکت می‌کنند اما با اقدامات انجام شده ضریب اشغال قطار به 90 تا 95 درصد رسیده و تعداد صندلی‌های خالی کم شده است.

وی خاطرنشان کرد: میزان تأخیر در سفرهای ریلی استان اصفهان قابل توجه نیست و به دقیقه نمی‌رسد ولی با افزایش ایمنی و برقراری نکات ترافیکی سیر قطارها روان شده و همان تأخیر حداقلی نیز در استان اصفهان 90 درصد کاهش داشته است.

سادات حسینی در پایان عنوان کرد: تقریباً تمام ناوگان مسافری ریلی استان بازسازی و از ابتدای امسال قطارهای پنج ستاره نور به مجموعه راه آهن اصفهان در مسیر اصفهان به مشهد اضافه شده است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها