سوختن مرد کینه‌ای و دوست بنگاه‌دارش در آتش

پرونده قتل مرد بنگاه‌دار که در آتش کینه دوستش سوخته بود با درخواست خانواده‌اش مبنی بر دریافت دیه از بیت‌المال وارد مرحله تازه‌ای از رسیدگی شد.

سوختن مرد کینه‌ای و دوست بنگاه‌دارش در آتش

به گزارش خبر فوری ، رسیدگی به این پرونده از دی ماه پارسال به‌دنبال جان باختن دو مرد جوان در اثر سوختگی شروع شد. خیلی زود کارآگاهان جنایی در محل حادثه حضور یافتند و در نخستین تحقیقات دریافتند که مردی به‌نام بهنام با یک دبه بنزین به محل کار دوستش حسن که یک بنگاه دار املاک بود رفته و آنجا را به آتش کشیده است. اما خودش نیز قربانی شعله‌های آتشی که به پا کرده بود شده است.

در ادامه بررسی‌ها کارآگاهان به تحقیق درباره انگیزه بهنام از این جنایت پرداختند که مشخص شد وی وقتی در رفت و آمد‌های خانوادگی‌شان به رفتار حسن و همسرش مشکوک شده در تصمیمی عجولانه و به قصد انتقام از وی با یک دبه بنزین به سراغش رفته است. اما وقتی بنزین را داخل مغازه ریخت درحالی که لباس هردو آغشته به بنزین شده بود بر اثر روشن بودن بخاری ناگهان هر دو آتش گرفتند و پس از انتقال به بیمارستان به خاطر شدت سوختگی جان باختند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده در حالی که عامل جنایت نیز در این حادثه کشته شده بود صبح دیروز خانواده حسن با مراجعه به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور قاضی واعظی خواستار دریافت دیه از صندوق بیت‌المال شدند. قضات دادگاه نیز برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها