دوشنبه اعضای لیست دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا مشخص می شود

کمتر از دوهفته دیگر تا انتخابات شورای شهر تهران باقی مانده است، این در حالی است که هنوز تکلیف اعضای لیست اطلاح طلبان و اصولگرایان مشخص نشده است.

دوشنبه اعضای لیست دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا مشخص می شود

تا دو روز آینده لیست‌های اصلا‌ح طلبان و اصولگرایان شخص می‌شود البته باید دید این‌ خبر واقعا صحت دارد یا باز هم اعلام لیست ائتلاف ها به روز دیگری موکول می شود؟

اصلاح طلبان تا دو روز دیگر مشخص می شوند

زهرا صدراعظم نوری عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در این باره گفت:‌ از هشت ماه قبل شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان بررسی و تعیین شاخص‌های افراد برای قرار گرفتن در لیست را در دستور کار قرار داد و شاخص‌هایی همچون تحصیلات مرتبط، سابقه علمی و پژوهشی و تجربه فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی برای کاندیداهای مورد تایید شورای عالی احصا شد.

وی با بیان اینکه 700 نفر رزومه‌های خود را برای شورای عالی اصلاح طلبان ارسال کردند که از این افراد 150 نفر انتخاب شدند، افزود: این افراد بر اساس شاخص‌ها، امتیازات و گروه بندی‌های تخصصی انتخاب شدند که باید از این میان 42 نفر انتخاب شوند.

صدراعظم نوری با بیان اینکه از میان این 42 نفر، اعضای شورای سیاستگذاری نسبت به انتخاب 21 نفر اقدام خواهند کرد، گفت: به نظر می‌رسد ظرف فردا و پس فردا لیست قطعی شده و به اطلاع عموم برسد اما تا کنون لیست هنوز قطعی نشده است.

وی درباره اظهارنظر رئیس دولت اصلاحات بر روی این لیست، گفت: قطعا به استحضار رئیس دولت اصلاحات خواهد رسید، اما چندی پیش این شخص اعلام کرد که وارد مسئله لیست‌ها نمی‌شود و هر لیستی که شورای عالی ببندد مورد تایید همگان خواهد بود.

این نامزد انتخابات پنجم شورای شهر تهران افزود: افرادی که در جمع لیست 21 نفره قرار خواهند گرفت افرادی هستند که بالاترین امتیازات را کسب کرده‌اند.

لیست ائتلاف خدمت تا دو روز آتی منتشر می‌شود

پرویز سروری رئیس ستاد ائتلاف خدمت و از طیف اصولگرایان شورا نیز نظر مشابه داشت و افزود: ظرف دو روز آینده لیست خدمت منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه 85 درصد لیست خدمت مشخص شده است، ادامه داد: یکی از دلایل کندی کار رد صلاحیت‌ها و عدم تعیین تکلیف افرادی است که رد صلاحیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه لیست خدمت کاملا اجتماعی و به دور از سیاست است، تصریح کرد: وقتی لیست خدمت منتشر شود همگان باور می‌کنند که اصولگرایان لیستی غیرسیاسی برای حضور در پارلمان محلی دارند.

سروری با بیان اینکه شاخص‌های مختلفی برای حضور افراد در لیست اصولگرایان احصا شده بود، گفت: پس از انتخابات مجلس یک آسیب شناسی انجام گرفت و تمام نقاط ضعف و قوت طیف ما مشخص شد و بر همین اساس نیز انتخاب کاندیداها را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به برگزاری یک انتخابات محلی در سطح محلات تهران، گفت: روز جمعه هفته گذشته با ارسال رزومه کاندیداها در قالب یک دفترچه انتخاباتی در سطح محلات جلسه‌ای برگزار کردیم و متوجه شدیم که چه افرادی مورد تایید مردم هستند.

منبع: ایسنا

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها