کریم خبر داد:

تشکیل بیش از ۱۰ هزار پرونده تعزیراتی در مشهد

مدیرکل سازمان تعزیرات استان خراسان رضوی از تشکیل بیش از ۱۰ هزار پرونده تعزیراتی از ابتدای سال جاری تاکنون در خراسان رضوی خبر داد.

تشکیل بیش از ۱۰ هزار پرونده تعزیراتی در مشهد

به گزارش مشهد فوری ، حمیدرضا کریم با اشاره به مأموریت‌های ویژه سازمان تعزیرات در استان خراسان رضوی در راستای احقاق حقوق شهروندی اظهارداشت: وظیفه اصلی مأموران تعزیرات مبارزه با قاچاق، احتکار و گران‌فروشی است اما با توجه به شرایط نامناسب معیشتی مردم، تعزیرات با اینکه وظیفه دیگر نهادهای متولی است بحث نظارت از اصناف را نیز دنبال می‌کند که در این حوزه پرونده‌های گسترده‌ای با موضوع گران‌فروشی و کم‌فروشی تشکیل و رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه در سازمان تعزیرات به‌دنبال حمایت از حقوق عامه هستیم تصریح کرد: متأسفانه برخی از افراد سودجو به‌جای اینکه در شرایط نامناسب اقتصاد ی کشور کمک حال مردم باشند با اقدامات خود در زندگی مردم اخلال ایجاد می‌کنند. به‌طوری که عمده پرونده‌های تشکیل شده در سال گذشته مربوط به حوزه ارزی و البته احتکار کالا بود.

مدیرکل سازمان تعزیرات استان خراسان رضوی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۱۰ هزار پرونده با موضوعات مختلف در استان خراسان رضوی تشکیل شده است اظهار کرد: ما هرکجا که احساس کنیم حقوق افراد در آستانه پایمال شدن است ورود می‌کنیم و با متخلفان برخوردهای لازم را انجام می‌دهیم و البته در این راه خود مردم نیز باید فعال باشند و درصورت مشاهده تخلفات مختلف مانند گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار، پلیس را خبر کنند.

کریم اظهار کرد: نظارت بر رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌های استان خراسان رضوی به‌ویژه اطراف حرم امام رضا(ع) را با قدرت ادامه می‌دهیم و در تمام اقدامات ما افراد به‌صورت محسوس و نامحسوس در صحنه حضور دارند تا با متخلفان احتمالی برخورد کنند.

منبع: آنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها