اعترافات جالب غول پایتخت/ "یک نفره 20 نفر را زدم"

سرهنگ فرد از دستگیری قاتل فراری سابقه دار حین خروج از کشور خبر داد.

اعترافات جالب غول پایتخت/ "یک نفره 20 نفر را زدم"

به گزارش خبر فوری ، ماموران پلیس آگاهی پایتخت در عملیاتی موفق به دستگیری قاتل تهرانی ملقب به (ح.غول) شدند.

متهم‌ در خصوص نحوه ارتکاب به قتل گفت: با شخصی درگیر شدم که بعد از درگیری کشته و پدرش هم بعد از مجروح شدن به بیمارستان رفت.
وی با بیان اینکه در این درگیری من یک نفر بودم، و در مقابلم ۲۰ نفر با شمشیر بودند، اظهار کرد:بر همین اساس من هم با کلت وارد درگیری شدم‌.

متهم در خصوص نحوه تهیه سلاح ادامه داد: کلت را از رفیقم گرفته بودم تا در این درگیری از اسلحه استفاده کنم که من هم در این درگیری ۴ گلوله شلیک کردم که یکی گلوله منجر به فوت شد.

متهم تصریح کرد: سابقه دار هستم و در دو مورد ۳ ماه و ۶ ماه زندان بودم و آخرین بار در سال ۸۲ زندان بودم که بعد از آزادی رفتم اراک و تا به امروز تهران نبودم.

وی در خصوص علت درگیری گفت: سر موضوع چشم‌ تو چشم دعوا شد! با موتور در محل رعبور از محل بودم که مقتول گفت: چیه؟ من هم گفتم چیه؟ و بعد از این‌ ماجرای دعوا شروع شد.

وی ادامه داد: من در این درگیری ده ضربه چاقو خوردم و هر کسی هم که می آمد من را می زد و می‌رفت، پدر مقتول هم در آخر درگیری چاقو خورد و به بیمارستان رفت.

وی در خصوص لقب خود گفت: چون هیکلم گنده هست، به من غول می گویند. کارم مربی بدنسازی هست و ده دوازده نفر شاگرد باشگاهی دارم.

در ادامه سرهنگ داوود فرد جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص این پرونده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس دریافت اخباری، در اوایل خردادماه امسال متوجه شدیم که در منطقه شرق تهران نزاعی رخ داده و در این اتفاق جوانی کشته شده است.

وی افزود: پس از انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که یکی از اراذل و اوباش سطح یک، که لقب کاذبی به نام غول برای خود دست و پا کرده است، با استفاده از سلاح گرم مرتکب قتل و از محل متواری شده است.

سرهنگ فرد تصریح کرد: قبل از اینکه متهم موفق به فرار از کشور شود در یکی از شهرهای مرزی، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: انگیزه درگیری عرض اندام و خودنمایی است، طرفین در‌گیری از قبل با یکدیگر مشکل داشتند و این درگیری از قبل هماهنگ شده بود و در محل مقابل مغازه قصابی این حادثه رخ داد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم به دلیل دارا بودن از فیزیک خاص خود قصد داشت تا برای خود یک قلمرویی ایجاد کند و به همین دلیل این‌ اتفاق را رقم زده است.

وی افزود: مغازه‌ای که مقابل آن این درگیری رخ داده است قصابی بوده و با توجه به ایجاد نزاع افراد مقابل از وسایل ابزارآلات ادوات موجود در قصابی برای درگیر شدن با متهم استفاده کردند.

سرهنگ فرد گفت: اراذل سطح یک پایتخت به صورت دائم در رصد و رادار پلیس و دارای شناسنامه و کنترل شده هستند، اما به دلیل اینکه این‌افراد هم با وجود متهم بودنشان، شهروند محسوب می‌شوند نمی‌توان آن‌ها را بر اساس حقوق شهروندی از انجام فعالیت‌های روزانه منع کرد، لذا برای تمامی این افراد که جزو شرورها و سطح یک پایتخت هستند اقدامات ویژه ای را مدنظر قرار داده‌ایم و در این پرونده نیز متهم قبل از خروج از کشور شناسایی و دستگیر شد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: سارقان و اشرار بدانند که در صورت انجام رفتار و اقدامات خلاف مقررات در جامعه، با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    دم هرچی پلیس خوبه گرم .بکشید این غول هارا کرک وپرشون را بریزید اینا انگل اجتماع ومخل آسایش مردم هستن خدا قوتتون بده دلاورمردان اگر شما نباشید این کثافتها میخورند مردم را به کسی رحم نمیکنند قدیما گردن کلفتها مرامی هم داشتن نامرد نبودند ناموس پرست بودند اما این کثافتها تای کمی گنده میشن پشت بازو در میارند خدا را بنده نیستن

    نظرات شما -
    • خواننده مطلب
      0

      احسنت. واقعا جامعه ناچار است چنین سگهایی را هم زندهبگذارد. قربان خدا برم با این صبرش

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها