انتشار جزئیات پروژه‌های چند صد میلیاردی در صندوق بازنشستگی در آینده نزدیک

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان این که در فضای اقتصادی، شفافیت عامل جلوگیری ازفساد، رانت و لابی‌گری است، گفت: ظاهراً حامیان معنوی برخی پروژه‌های تحمیل شده به صندوق، خبردار شده‌اند که گام مهم بعدی در راستای شفافیت، انتشار جزئیات پروژه‌های چند صد میلیاردی است.

انتشار جزئیات پروژه‌های چند صد میلیاردی در صندوق بازنشستگی در آینده نزدیک

سیدمیعاد صالحی در پی ادامه اجرای سیاست‌های شفافیت در صندوق بازنشستگی کشوری در‬ توییتر‬ نوشت: ‏هر‬ چه امور ‎صندوق بازنشستگی را شفاف‌تر می‌کنیم، فشار و تخریب برخی نیز بیشتر می‌شود.

وی افزود: در فضای اقتصادی، شفافیت عامل جلوگیری از فساد، رانت و لابی‌گری است. ظاهراً حامیان معنوی برخی پروژه‌های تحمیل شده به صندوق، خبردار شده‌اند که گام مهم بعدی، انتشار جزئیات پروژه‌های چند صد میلیاردی است.

وی چندی پیش نیز قول داده بود ‎صندوق بازنشستگی به پایلوت ‎شفافیت تبدیل شود و در همین راستا برای نخستین بار، حقوق و مزایای مدیران صندوق و هلدینگ‌های تابعه منتشر شد.

او گفته بود: حقوق‌های چند ده میلیونی بعضی مدیران ناکارآمد جای تأسف دارد. این رویه غلط ادامه نخواهد یافت. مردم منتظر سایر دستگاه‌ها هستند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بهروز
    0

    ایشون تا چند وقت دیگه از کار برکنار میشن...مطمعن باشید..این طرز فکر و این مدل شفافیت در دولت و کارکنان دولتی مثل سرطان میمونه و همه باهاش به مبارزه میپردازن...مدیر عامل که نباید همه چی رو لو بده...مدیرعاملها باید حقوق نجومی بگیرن و صداشون هم درنیاد...هیس..!!!مدیرعامل‌ها فسادها را برملا نمیکنند..!! که در صورت برملا شدن عمر مدیرعاملی به چند ماه هم نخواهد کشید...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها