شکایت ۲ ملی‌پوش فوتسال از مس

دو فوتسالیست تیم ملی ایران از باشگاه مس سونگون به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود شکایت کردند.

شکایت ۲ ملی‌پوش فوتسال از مس

مس سونگون در حالی طی دو فصل اخیر موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا شد که حضور ستاره‌های سرشناس در این تیم تاثیر مستقیمی در کسب نتایج این تیم داشت و در افتخارات این تیم تاثیر مستقیم داشت ولی در فصل ۹۸ تعدادی از این بازیکنان از مس جدا شده و به تیم‌های دیگر رفتند.

محمدرضا سنگ‌سفیدی بعد از سه قهرمانی پیاپی به همراه دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران(۲ بار) و کسب جام در لیگ قهرمانان آسیا به همراه این دو تیم، طی دو سال اخیر برای مس سونگون ورزقان به میدان رفت و با این تیم نیز توانست دو قهرمانی در لیگ برتر و آسیا را مجددا تجربه کند.

حمید احمدی، دیگر ملی پوش فوتسال نیز که همانند سنگ‌سفیدی طی دو فصل اخیر در مس سونگون حضور داشته و دو قهرمانی لیگ برتر و کسب جام در آسیا را به دست آورده، در نقل و انتقالات به گیتی‌پسند پیوست تا در کنار سنگ‌سفیدی امیدوار باشند در سال ۹۸ به همراه تیم جدید این افتخارات را به دست بیاورند.

اما محمدرضا سنگ‌سفیدی و حمید احمدی در حالی از مس سونگون جدا شدند که این باشگاه مطالبات آنها را پرداخت نکرده و این دو ملی پوش فوتسال به همین دلیل اقدام به شکایت از تیم سابق خود داشتند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها