ناگفته‌هایی از سرنگونی پهپاد آمریکایی /۸ ساعت شنا برای جمع‌آوری لاشه پهپاد جاسوسی

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بیش از ۳۰۰ میلیون دلار قیمت پهپاد ساقط شده آمریکایی است که گران‌قیمت‌ترین هواپیمای جهان و پیشرفته‌ترین نوع برای اقدامات نظامی محسوب می‌شود.

ناگفته‌هایی از سرنگونی پهپاد آمریکایی /۸ ساعت شنا برای جمع‌آوری لاشه پهپاد جاسوسی

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس فراکسیون اقدام پیش‌دستانه علیه تهدیدات آمریکا، با اشاره به بازدید اعضای فراکسیون متبوعش از لاشه پهپاد منهدم شده آمریکا و تقدیر از فرماندهان سپاه برای این عملیات، گفت: آمریکایی‌ها اعلام کردند پهپاد منهدم شده RQ4 است ولی «کدینگ» روی بدنه هواپیما MQ4 ترایتون ثبت شده است.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ میلیون دلار قیمت این نوع پهپاد است و گران‌قیمت‌ترین هواپیمای جهان و پیشرفته‌ترین هواپیمای جهان برای اقدامات نظامی محسوب می‌شود؛ این اطلاعات با به دست آوردن لاشه هواپیما مشخص و ثبت شد.

ناگفته‌هایی از سرنگونی پهپاد آمریکایی /۸ ساعت شنا برای جمع‌آوری لاشه پهپاد جاسوسی

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: دو نفر از پاسداران برای جمع‌آوری لاشه پهپاد عازم می‌شوند اما در هوای طوفانی قایق آنها واژگون می‌شود که به مدت ۸ ساعت، ۱۶ کیلومتر شنا می‌کنند تا به ساحل برسند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: برای اثبات حقانیت جمهوری اسلامی در اسقاط پهپاد آمریکایی این جانفشانی صورت می‌پذیرد.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناصری
    0

    خوب که چی .فقط با دنیا می خوایم در جنگ باشیم . هرچی تو ۸ سال جنگ عایدمون شد . حالا هم میشه .

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      پاسخ های ساده انگارانه

    • علی
      0

      بگیر بخواب پسر خوب. تسلیم پذیریتو عشق است. دزد در خونه ات رو زده چکارش میکنی؟؟ همه چیز رو میدی بره؟حتی ناموسن رو؟؟؟ لابد آریایی و عشق داریوش رو هم داری؟؟

    • سید
      0

      عزیز م،فکر کنم جنابعالی خوراکت فقط سیب زمینیه.....

    • کاربر ناشناس
      0

      نمیدونم اخرش که چی مازدیم آمریکا نابودکردیم

  • علی
    0

    در دوران دفاع مقدس آموخته ایم که یک قدم عقب نشینی باعث میشه دشمن ده قدم جلو بیاد.تنها راه نجات کشور ایستادگی در مقابل پلیدترین دولت‌هاست دشمن از قدرت ما میترسد اگر کوچکترین ضعفی از ما مشاهده کند لحظه ایی برای بلعیدن ما درنگ نمیکند ضعفی که در برجام از خود نشان دادیم نتیجه اش این شد ادامه عقب نشینی برابر است با نابودی.دشمنان ایران اسلامی در مقابل اراده و ایمان مردم و رزمندگان شجاع این مرز و بوم راهی جزء شکست ندارند.حق همیشه پیروز است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها