بوفون: شماره ۷۷ را می‌پوشم، نه شماره یک!/ بازوبند کاپیتانی را نمی‌خواهم

اسطوره تیم فوتبال یوونتوس در بازگشت به تورین خواسته‌های جالبی را مطرح کرد.

بوفون: شماره ۷۷ را می‌پوشم، نه شماره یک!/ بازوبند کاپیتانی را نمی‌خواهم

جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره یوونتوس پس از بازگشت به این تیم با یک قرارداد یک ساله ادعا کرد خواهان پوشیدن شماره یک و بازوبند کاپیتانی بیانکونری نیست.

وی در اولین اظهارات پس از حضور مجدد در پرافتخارترین تیم ایتالیا گفت: به بازی کردن در دقایق مشخصی فکر نمی‌کنم و به این دلیل نیامده‌ام، بلکه آمده‌ام به تیم کمک کنم. یوونتوس میراثی مشخص دارد و شزنی، با شایستگی دروازه بان شماره یک یوونتوس است. من برای کمک به تیم آماده‌ام. از شزنی و کیلینی تشکر می‌کنم. آن‌ها طی روزهای اخیر با من صحبت کردند و پیراهن شماره یک و بازوبند کاپیتانی را پیشنهاد کردند، اما روال عادلانه این است که دروازه‌بان ثابت، شماره یک باشد و همچنین جورجو که همانند برادر من است، کاپیتان بماند. شماره 77 نمایانگر داستان من است و همان شماره‌ پیراهنم در پارماست. وقتی در پارما آن شماره را داشتم، فصلی فوق العاده را سپری کردم و فرصت پیوستن به یوونتوس را پیدا کردم.

بوفون افزود: من یک یوونتوس قدرتمند را ترک کردم و حالا دوباره به تیمی بازگشته‌ام که حتی قدرتمندتر از قبل است. وقتی در کونتیناتزا، محل تمرین یوونتوس بودم، فهمیدم این‌جا دنیایی است که تقریبا آن را نمی‌شناسم، چون این باشگاه همیشه در حال تکامل است. این موضوع نشان می‌دهد کسانی که یوونتوس را مدیریت می‌کنند، ایده‌های روشنی دارند و می‌دانند برای ماندن در سطح بالا باید چه کار کرد. اگر فصل را فقط با تمرکز روی لیگ قهرمانان آغاز کنیم، اشتباه کرده‌ایم. البته لیگ قهرمانان، خواستنی‌ترین جام است و بزرگ‌ترین انگیزه تیم به شمار می‌رود اما فینال مسابقات در ماه ژوئن است و باید پیش از آن زمان، ماه‌های مثبتی را سپری کنیم.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها