روایتی از واکنش نتانیاهو به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی

امام جمعه موقت تهران گفت: بنیامین نتانیاهو نسبت به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در سراسر جهان واکنش نشان داده است و این حرکت را به بیعت با امام زمان (عج) و مبارزه با استکبار جهانی قلمداد می کند.

روایتی از واکنش نتانیاهو به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی

حجت الاسلام محمد کاظم صدیقی روز پنجشنبه در همایش سالانه مسئولان مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) که در کتابخانه آستان قدس رضوی برگزار شد افزود: مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) بخشنامه‌ای نبوده و یک حرکت خودجوش جهانی است که بانی آن نیز خود آن حضرت است.

وی اضافه کرد: عاشورا و انقلاب حسینی در تمام عالم اثرگذار بوده و حضرت علی اصغر (ع) کوچک‌ترین شهید قیام عاشوراست که خون وی آسمان را رنگین کرده است و جایگاه والایی در نزد شهدا دارد.

امام جمعه موقت تهران گفت: زینت امام حسین (ع)، حضرت علی اصغر (ع) و بقای دین مبین اسلام به امام حسین (ع) وابسته است و من از نمایندگان و سفرای مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) برای اشاعه فرهنگ عاشورا با بهره گیری از نحوه شهادت حضرت علی اصغر (ع) توقع فعالیت بیشتری دارم.

امام جمعه موقت تهران گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در سراسر جهان واکنش نشان داده است و این حرکت را به بیعت با امام زمان (عج) و مبارزه با استکبار جهانی قلمداد می کند.

منبع: ایرنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها