شماره 7 رئال مادرید در مسیر انتقال به میلان

ماریانو دیاز، مهاجم 26 ساله رئال مادرید احتمالا در تابستان از این تیم جدا خواهد شد.

شماره 7 رئال مادرید در مسیر انتقال به میلان

تابستان سال قبل ماریانو دیاز راهی رئال مادرید شد اما در اولین فصل حضور خود در این تیم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و مصدومیت های متوالی باعث شد وی در طول فصل فرصت کمی برای درخشش در برنابئو داشته باشد.

وقتی سال قبل کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و بهترین گلزن تاریخ لوس بلانکوس به یوونتوس پیوست و همگان در انتظار روشن شدن تکلیف شماره 7 رئال مادرید بعد از سالهای درخشان ستاره پرتغالی بودند اما خرید بزرگی راهی این تیم نشد.

در نهایت رئال مادرید در خط حمله خود فقط ماریانو دیاز را از لیون جذب کرد و شماره 7 را به او داد تا نشان دهد حساب ویژه ای روی این مهاجم باز کرده است.

حالا موندو دیپورتیوو مدعی شد با توجه به ورود لوکا یوویچ، زین الدین زیدان تمایل چندانی به حفظ ماریانو دیاز ندارد و وی احتمالا در تابستان از رئال مادرید جدا خواهد شد. در هفته های اخیر اخباری در مورد تمایل میلان به جذب این بازیکن شنیده شده و احتمال دارد سری آ مقصد بعدی ماریانو دیاز باشد. دنی سبایوس و تئو هرناندز، دو بازیکن دیگر رئال مادرید هستند که مورد توجه روسونری قرار دارند و ممکن است به همراه ماریانو دیاز، این سه بازیکن اسپانیایی در تابستان به میلان ملحق شوند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها