فرار سارق عنکبوتی از دیوار خانه‌ای در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهمی خبر داد که در حال فرار از دست ماموران قانون وارد خانه‌ای شد و پیرمرد و پیرزن صاحبخانه را با شیشه تهدید کرد.

فرار سارق عنکبوتی از دیوار خانه‌ای در مشهد

به گزارش مشهد فوری ،سرهنگ اکبر آقا بیگی فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: تیم دایره آگاهی کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد در اجرای طرح ضربتی تشدید مقابله با سرقت‌ها، خودروی سواری پراید نقره‌ای رنگی را در خیابان کاشانی متوقف کردند که یک دستگاه یخچال را حمل می‌کرد و چهره راکب و سرنشین آن با چهره زنی‌های صورت گرفته از عاملان سرقت‌های اعلام شده به پلیس، تشابه داشت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در حالی که ماموران کلانتری ۱۳ از راننده پراید درخواست مدارک کرده بودند، ناگهان سرنشین از خودرو پیاده شد و با چنگ انداختن به لوله‌های انشعاب گاز شهری از دیوار یک خانه بالا رفت و خود را به پشت بام ساختمان رساند.

وی گفت: این متهم با شکستن شیشه نورگیر، وارد خانه مسکونی شد و پیرزن و پیرمردی را که در خانه زندگی می‌کردند، با تهدید تیزی شیشه‌های شکسته شده نورگیر، دچار رعب و وحشت کرد.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ماموران انتظامی در اقدامی قاطعانه، این متهم و همدستش را که راننده پراید بود، دستگیر کردند.

وی با اشاره به این مطلب که متهمان سابقه دار در تحقیقات اولیه به سرقت یخچال از یک منزل مسکونی اعتراف کرده اند، گفت: با دستورات مقام قضایی بررسی پرونده برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها