عملیات شوم یک روحانی‌نما/ آیت‌الله نامرئی چه ماموریتی را دنبال می‌کند؟

اخیراً یک صفحه جعلی در اینستاگرام شروع به فعالیت کرده که در آن به وهن آموزه‌های دین اسلام و اعتقادات مسلمانان و شیعیان پرداخته است.

عملیات شوم یک روحانی‌نما/ آیت‌الله نامرئی چه ماموریتی را دنبال می‌کند؟

صفحه ای «fake» به تازگی با سوءاستفاده از تصاویر و فیلم‌های یک فرد روحانی از اسم جعلی آیت‌الله "ناصر نوری گیلانی" به عنوان طلبه سطح چهارم و مسئول بخش مدارج علمی حوزه علمیه بهره برده است.

با پیگیری‌ها در وهله اول این نتیجه حاصل آمد که چنین فردی (ناصر نوری گیلانی) با عناوین مذکور هویتی در حوزه علمیه ندارد. نکته بعد اینکه با توجه به تفاوت فونت‌های گواهینامه مذکور می‌توان به راحتی به جعلی بودن آن پی برد.

باید دید در آینده دادگاه ویژه روحانیت و متولیان فضای مجازی چه تصمیمی در این باره اتخاذ خواهند کرد.
وجود چنین چالش‌هایی در شبکه‌های مجازی خارجی بار اول یا دوم نیست بلکه بار‌ها آسیب خود را در سطوح اعتقادی و امنیتی به رخ مسئولان و متولیان امر کشانده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کامبیز
    0

    با مطرح کردن و اوردن اسم و عکس این شخص توسط شما . دقیقا کاری رو کردید که اون می خواست ! مطرح شدن ! ولش کنین بابا ؛ اینطوری همه کنجکاو میشن برن ببینن چی میگه ،یکیش خود من

  • کولاک
    0

    همین اخوند نما ها دهن ایران را سرویس کردند اعتقاد مردم ایران باعث شد که عربها بر ایران مسلط شدند

  • مردم
    0

    وقتی به وفق مرادتان نباشد .....جعلی می شود ،،،،از برکات این نظام همین است ...تهمت زدن دروغگویی .دزدی .....

  • علی
    0

    با سلام به اطلاع کلیه خوانندگان محترم میرساند . ۱. گواهی سطح ۳ و ۴ حوزه حتما با لباس روحانیت است. ۲. در حوزه گواهی دروس سطح چهار حوزه را گذرانده نداریم بلکه سطح چهار در رشته ..... داریم. پس جعلی بودن این گواهی روشن واشکار است.

  • ناشناس
    0

    به بخش فرهنگی صفحه ی دین و اندیشه ی پایگاه خبر فوری/ شنبه 15/04/1398 --- آی کاش هکرهای خودی مؤمن منبع این روحانی نما را پیگیری می کردند و در ضمن آی کاش نمونه هایی از به اصطلاح انتقادهای او نسبت به آموزه های دینی و مذهبی برای آگاهی دین شناسان و پاسخ به آنها در رسانه ها بویژه صفحه دین و اندیشه ی بخش فرهنگی خبر فوری منتشر می شد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

  • تشکری
    0

    کشوری که همش دزدی واختلاس باشد هرقورباقهی ابواطامی خاند تمام عیل وتبار این مردک همه دزد وهمه اختلاسگر هستن بدزدن وهفرست برای هلال زادهاشان ب خارج

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها