فال روزانه ۱۳ تیر ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۳ تیر ۱۳۹۸

دوست عزیزی که ۱۳ تیر به دنیا آمده اید، تولدت مبارک!

امسال، سال خوشبختی شماست. حتی اگر شما از زندگی‌تان راضی و خشنود باشید، باز هم خوشبختی از در و دیوار برایتان می بارد و دیگران لطف‌شان به شما بیش از قبل خواهد شد. شما نیز سعی کنید قدر داشته‌هایتان را بدانید و خدا را برای آن شاکر باشید. برنامه‌هایی که برای آینده خود کشیدید امسال رنگ واقعیت به خود می‌گیرند و بدون کوچک‌ترین مانعی عملی می‌شوند. این موضوع نیز بیش از آنچه فکرش را کنید شما را شاد می‌کند. اگر مجرد هستید، با منطق رابطه تان را پیش ببرید، احساس نیز خود به وجود می آید. انرژی شما در ماه بهار به اوج خود می‌رسد، از آن نهایت استفاده را بکنید.

فروردین

امروز خبر خوشی به شما می‌رسد که انتظارش را نداشته‌اید. این خبر بخشی از زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. اگر دوست دارید که تمام زندگی‌تان را از نو بسازید، باید از این فرصت استفاده کنید و باقی درهای بسته را نیز باز کنید. سر موضوعی دو به شک هستید، دلتان یک طرف است و نظرات اطرافیان در سمت دیگر. برای این که بهترین تصمیم را بگیرید به حرف های دیگران با دقت گوش دهید، سپس آنچه دلتان می‌گوید را انتخاب کنید. در این صورت هیچ‌گاه از انتخاب‌تان پشیمان نخواهید شد.


اردیبهشت

بهتر است که امروز تنها نمانید. شما اکنون احتیاج به فردی دارید که کنارتان بنشیند و با شما خیال‌پردازی کند تا حالتان کمی بهتر شود. پس از با اعتمادترین فرد زندگی‌تان بخواهید که امروز شما را همراهی کند. هفته آینده برای شما اتفاقات متفاوتی خواهد افتاد که زندگی‌تان، به خصوص زندگی عاطفی‌تان را دگرگون می کند. از همین امروز جرقه‌هایی در محیط کارتان زده خواهد شد که فرصت‌های تازه‌ای را برایتان می گشاید. تا حد ممکن از آن‌ها نهایت استفاده را بکنید.


خرداد

امروز یکی از اقوام‌تان را ملاقات می‌کنید. او می‌خواهد که از شما برای کاری به نفع خودش استفاده کند، به همین دلیل مراقب باشید. قبول کردن درخواست او استرس زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. پس قبل از هر جوابی به او، خوب فکر کنید. فرصت‌های زیادی در مقابل شما قرار دارد، اما شما چشم‌هایتان را بسته اید. کافی است دست‌تان را دراز کنید تا به مراد دلتان برسید. فردی در محیط کار مراقب رفتارهای شماست، سعی کنید که سرتان در کار خودتان باشد تا نتواند به ضرر شما کاری کند.


تیر

شما فردی هستید که به جای فکر کردن به خود، اول به دیگران می‌اندیشید. به بیان دیگر عادت دارید که خودتان را برای اطرافیان تان فدا کنید اما امروز همه چیز متفاوت است. در واقع، آنچه برای شما اهمیت دارد در درجه اول خودتان هستید و همین موضوع به شما حس آزادی داده است. بهتر است که این حس را در خودتان نگه دارید تا زندگی شادتری را تجربه کنید. دوستی نزد شما می‌آید و پیشنهادی برایتان دارد. اگر آن را قبول کنید به نفع تان است.


مرداد

تا به حال فردی را الگوی خود قرار داده اید، امروز این موضوع برعکس می شود. یعنی این شمایید که الگوی دیگران خواهید بود. مردم برای مشورت نزد شما می‌آیند و از شما درخواست کمک می‌کنند. شما نیز به سادگی راه‌حل های مناسب را ارائه خواهید داد بنابراین خودتان را هیچوقت دست کم نگیرید. امروز جهان متعلق به شماست. حتی یکی از آرزوهای کوچک تان که مدت هاست گره در کارش افتاده، به دست فردی باز می‌شود. وقت آن است برای خود جشن کوچکی به پا کنید.


شهریور

امروز همه چیز خوب و آرام است اما این شمایید که استرس و هیجان ایجاد می‌کنید. بهتر است که خودتان را با فضا هماهنگ و از موضوعاتی که ارزش بحث ندارند، نیز خودداری کنید. شما فرد بسیار صادقی هستید به حدی که دیگران نیز از این خصوصیت شما متعجب می‌شوند. شاید گاهی از اینهمه صداقتی که به خرج می‌دهید پشیمان شوید اما در نهایت نتیجه مثبت آن را در زندگی تان خواهید دید.


مهر

امروز مجبور می‌شوید که برخی از قوانین قلب‌تان را بشکنید. شما از وظیفه‌ای که به عهده دارید به خوبی آگاهید اما اکنون زمانی است که باید خودتان را هماهنگ با دیگران کنید. اگر چه این موضوع شما را نگران می کند اما مطمئن باشید که سرنوشت بهتری در انتظارتان خواهد بود. اگر احساسی پنهان در درون خود دارید، هر چه سریع تر آن را با فردی قابل اعتماد در میان بگذارید. شاید زمان آن است که از مشورت دیگران کمک بگیرید تا اتفاقات بهتری برایتان رخ دهد.


آبان

زندگی شما پر از افرادی است که علاقه زیادی به برقراری ارتباط با آنها ندارید. شما فردی ایده آلیست هستید و دوست ندارید که لحظه‌ای شبیه آنها باشید. برعکس، دوست دارید که افراد خاص را ملاقات کنید و از آنها چیزهای جدید یاد بگیرید. شاید برای رسیدن به خواسته دلتان باید دورتان را خلوت‌تر کنید. آن‌وقت فضا برای افراد جدید و اتفاقات خوب باز خواهد شد. به زودی در محیط کار فرصتی برایتان فراهم می شود که بهتر است خودتان را به خوبی در آن نشان دهید.


آذر

شما پیش خودتان فکر می‌کنید که همه چیز می‌دانید، به همین دلیل از مشورت با دیگران سر باز می‌زنید. اما یادتان باشد که هیچ انسانی کامل نیست. شاید شما توانایی‌های زیادی داشته باشید اما گفتگو با دیگران زاویه دید جدیدی به شما می‌دهد. امروز همان روزی است که باید تا حد ممکن با دیگران مشورت کنید و از آنها ایده بگیرید. در همین رفت و آمدها با فردی آشنا می شوید. اگر چه برای اولین بار است که او را می‌بینید اما دوستی پایداری بین‌تان برقرار می شود.


دی

همه می‌دانند که شما فرد قدرتمندی هستید. شما نه تنها توانایی بلکه اراده و انگیزه بالایی دارید طوری که هر مانعی را می‌توانید از جلو رویتان بردارید. حتی دیگران نیز از کمک‌های شما به مراتب استفاده می‌کنند. حال زمانی است که این توانایی را برای پیشرفت در کار حرفه‌ای‌تان به کار گیرید و خوش بدرخشید. بین شما و یکی از دوستان‌تان درگیری پیش آمده که بهتر است هر چه زودتر برای حل آن پا پیش بگذارید وگرنه پیچیده‌تر از قبل خواهد شد.

بهمن

مسئولیت‌های خانوادگی زیادی روی سرتان ریخته که همه وقت‌تان را گرفته است. اگر چه از سنگینی باری که بر دوش‌تان است خسته شده‌اید اما در نهایت خواهید دید که چقدر برای دیگران ارزشمند خواهید بود. این روزها بهتر است که از هیجانات اطراف‌تان دور باشید. سوء تفاهم‌هایی پیش آمده که اگر شما هم خودتان را قاطی کنید، پای شما هم گیر می‌شود. بنابراین بهترین کار دور ماندن و سکوت کردن است.

اسفند

شما فرد قدرتمندی هستید. از چیزهای ناشناخته نمی‌ترسید و قدرت ریسک پذیری بالایی دارید. دوست دارید که زندگی و فرهنگ‌های جدید را تجربه کنید و حتی از ایجاد تغییرات در زندگی‌تان نیز لذت می‌برید. امروز اتفاقی غیر منتظره برایتان می‌افتد که راضی‌تان خواهد کرد و زندگی‌تان را همانطور که خود می‌خواهید، به سمت دیگری سوق خواهد داد. پس خودتان را برای یک زندگی ایده آل و هیجان انگیز آماده کنید.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها