نماینده مردم سراوان در گفت‌وگو با خبرفوری:

بمب‌های صوتی در نقاط مرزی هدف‌گذاری می‌شوند/ امنیت در سیستان و بلوچستان برقرار است، نگران نباشید

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت در استان سیستان و بلوچستان تحت کنترل است و جای نگرانی وجود ندارد.

بمب‌های صوتی در نقاط مرزی هدف‌گذاری می‌شوند/ امنیت در سیستان و بلوچستان برقرار است، نگران نباشید

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری ، ظهر امروز شیء صوتی در مسیر خودروی گشت انتظامی ایرانشهر منفجر شد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان وبلوچستان با اعلام این خبر تصریح کرد: پلیس ایرانشهر در حین گشت زنی با برخورد به تله انفجاری دچار خسارت شد.

تاکنون هیچ گروهکی مسئولیت این اقدام را به عهده نگرفته است.

محمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره تکرار انفجار بمب‌های صوتی در این استان اظهار کرد: ما همواره تمام عملیات و اقدامات تروریستی را در استان سیستان و بلوچستان را محکوم کرده و با مردم استان که همواره در خطر این قبیل حملات هستند و حتی عزیزان خود را نیز از دست داده‌اند، ابراز همدردی می‌کنیم.

وی افزود: پیرو آخرین تماس‌هایی که صورت گرفته و اطلاعاتی که گرفته شده است هنوز خیلی واضح نیست که کدام جریان مسئول این انفجارهای اخیر هستند. اما فکر می‌کنم گروه‌های تروریستی آن طرف مرز این مسئولیت را برعهده گرفتند و اعلام کردند که این عملیات را انجام دادند.

درازهی خاطرنشان کرد: امنیت استان در حالت خوبی است و باتوجه به رصد امنیتی استان شرایط عادی در سرتاسر سیستان و بلوچستان جاری است و هیچ جای نگرانی هم وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تمامی نیروهای امنیتی کشورمان در حال رصد منطقه هستند و به خصوص مناطق مرزی را تحت کنترل دارند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بمب‌های صوتی معمولا در مناطق مرزی و توسط افرادی که از طریق مرز وارد کشور می‌شوند منفجر می‌شود، گفت: به طور متدوال این بمب‌ها در کانال مرزها منفجر می‌شود اما در حادثه امروز در مسیر جاده این انفجار رخ داده است.

درازهی اظهار کرد: معمولا عناصر وابسته به گروه‌های تروریستی از مرزهای شرقی به خصوص پاکستان وارد کشور می‌شوند که ما بارها مراودات لازم را در این راستا با همسایگان خود برای تامین امنیت مرزهای مشترک انجام دادیم از این رو امیدوارم این راهبرد مهم هرچه سریعتر عملیاتی شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر
    0

    من چندین سال هست که در این استان زندگی میکنم امنیتش واقعا عالیه، الکی جو سازی میکنن جاهای دیدنی بسیار زیادی داره خیلی خوب و عالی هستن مردم بسیارر مهمان نوازی دارن هر قوم بلوچ و هم قوم سیستانی بسیار با محبت و مهربون هستن و شهرشون امنیتش از استان های مرکزی و سط بیشتر واقعا باید ببیینید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      من هم حرف های هم وطن عزیزم را تایید می کنم من هم چند سال در این استان‌ بودم مردمان خوبی و مهربانی داره و امنیتش نیز خوب است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها