مشهد میزبان رقابت‌های بوچیای کشور

رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: مسابقات قهرمانى بوچیاى کشور به میزبانى مشهد مقدس برگزار مى شود.

مشهد میزبان رقابت‌های بوچیای کشور

به گزارش مشهد فوری ، محمدی فر با بیان این مطلب گفت: مسابقات قهرمانى بوچیاى کشوردر 2 بخش آقایان و بانوان با حضور 20 استان از پنجشنبه 13تا 20تیرماه به میزبانى مشهد مقدس در سالن حمیدى برگزار مى شود.
وی افـزود: در مسابقات قهرمانى بوچیاى کشور، تیم خراسان رضوى در بخش آقایان متشکل از 8 بازیکن به مربیگرى وحید نیک فرجام در 4کلاس پزشکى حضور خواهد داشت و در بخش بانوان که 13 تیرماه به مدت 3 روز با حضور 8بازیکن برگزار مى شود، فاطمه شریعتى هدایت تیم بانوان خراسان رضوى را برعهده خواهد داشت.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان رضوی ادامه داد: مسابقات بوچیاى قهرمانى کشور با حضور 270 ورزشکار، مربى و سرپرست برگزار خواهد شد که در بخش آقایان 200ورزشکار و در بخش بانوان 170 ورزشکار رقابت هاى خود را دنبال خواهند کرد.

محمدی فر یادآور شد: خراسان رضـوى ظرفیت و پتانسیل برگزارى رقابت ها ى کشورى را نیز دارد و بنا داریم با توجه به اهمیت برگزارى رقابت هاى کشورى، چندین دوره مسابقات را نیز میزبانى کنیم که امیدواریم بتوانیم در اولین میزبانى در سال98 میزبان خوبى براى میهمانان باشیم.

وى با اشاره به مربى خراسانى تیم ملى بوچیا که در مسابقات گوانگژو حضور داشت، یادآور شد: وحید نیک فرجام، مربى خراسانى تیم ملى جاکارتا، به عنوان سرمربى تیم بوچیاى خراسان رضوى در این رقابت ها هدایت تیم ما را نیز برعهده خواهد داشت و بهروز بربرمقدم، بازیکن ملى پوش بوچیاى کشور، در ترکیب تیم خراسان رضوى حضور دارد.

محمدى فر خاطرنشان کرد: تیم بوچیاى خراسان رضوى سال گذشته توانست نایب قهرمانى مسابقات را کسب کند.

وى بیان کرد: تیم بوچیاى جانبازان و معلولان استان سال ها رتبه هاى شایان توجهى کسب کرده که مى توان به مقام سوم کشور در سال97 و قهرمانى کشور در سال96 در جشنواره رضــوى اشــاره کــرد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان اظهار کرد: مسابقات قهرمانى جام حذفى والیبال استان نیز با حضور 12 تیم برگزار شد که درنهایت تیم والیبال نشسته مشهد الف به مقام قهرمانى دست یافت و به ترتیب تیم هاى تربت حیدریه و مشهد ب مقام هاى دوم و سوم را کسب کردند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها