اتحاد لئوناردو دی کاپریو و همسر استیو جابز برای نجات زمین!

لئوناردو دی کاپریو و لارنس پاول جابز، برای مبارزه با تغییرات اقلیمی زمین هم‌پیمان شدند.

اتحاد لئوناردو دی کاپریو و همسر استیو جابز برای نجات زمین!

لئوناردو دی کاپریو بازیگر برنده اسکار، با کمپانی محیط زیستی خود به نام موسسه لئوناردو دی کاپریو، وارد اتحاد حفاظت از زمین شد.

دی کاپریو به همراه همسر استیو جابز، لارنس پاول چابز، و برایان شث سرمایه‌گذار میلیاردر برای ایجاد یک اتحاد غیر انتفاعی با هدف مبارزه با تغییرات اقلیمی زمین هم پیمان شدند.

دی کاپریو به عنوان موسس و دستیار رییس در این موسسه فعالیت می‌کند. شث نیز رئیس و بنیانگذار کمپانی ویستاست و همچنین ریاست حفاظت از حیات وحش جهانی را بر عهده دارد. شث علاوه بر این، یک کمپانی به نام خودش دارد که هدف اصلی آن تأمین مخارج حفاظت از زمین است.

لئوناردو دی کاپریو درباره این همکاری می‌گوید: امروز ما یک قدم متحول کننده برداشتیم. لارنس و برایان بهترین‌های حقوق مدنی هستند و اهمیت این کار و چالش‌هایی که پیش رو داریم را به خوبی درک می‌کنند.

از سال ۱۹۹۸ موسسه حمایتی دی کاپریو فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون در حدود ۱۰۰ میلیون دلار برای مبارزه با تغییرات اقلیمی زمین در سراسر جهان صرف کرده است. برایان شث نیز اعلام کرد که سیاره ما در یک برهه انتقاد برانگیز است و ما این فرصت را داریم تا جامعه خود را دچار تحول کنیم و آن را در جهت حمایت از زندگی و زمین هماهنگ کنیم.

منبع: هالیوود ریپورتر

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها