واژگونی وانت نیسان ۳ کشته و ۴ مجروح بر جای گذاشت

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در پی واژگونی یک دستگاه وانت نیسان متاسفانه سه تن کشته و چهار تن مجروح شدند.

واژگونی وانت نیسان ۳ کشته و ۴ مجروح بر جای گذاشت

به گزارش خبر فوری ٬ سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱ سه‌شنبه در کیلومتر ۶۵ محور روستایی اهر -هوراند -آبش احمد استان آذربایجان شرقی یک دستگاه وانت نیسان به دلیل عدم توجه به جلو واژگون شد که در این حادثه ۳ تن کشته و ۴ تن مجروح شدند.

وی افزود: همچنین در حادثه دیگری حوالی ساعت ۱۵ دقیقه بامداد سه شنبه در شهرستان کازرون یک دستگاه سواری زانتیا به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با یک شیء ثابت در مسیر برخورد کرد که در این حادثه یک تن کشته و چهار تن مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از دو تصادف چند وسیله‌ای خبر داد و گفت: در حادثه اول که حوالی ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در کیلومتر ۸۰ محور ارومیه سلماس استان آذربایجان غربی بر اثر عدم توجه به جلو سواری سیتروئن و برخورد آن با سواری پراید، کامیون فائو، سواری پژو ۴۰۵ و سواری رنو رخ داد دو تن مجروح شدند.

وی گفت: همچنین در حادثه دوم که حوالی ساعت ۱۷ در کیلومتر چهار محور اصفهان شیراز استان اصفهان به دلیل تغییر مسیر ناگهانی کشنده رنو و برخورد آن با مینی بوس هیوندا و کامیونت نیسان رخداد دو تن مجروح شدند.

منبع: سایت راهور ناجا

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها