استرلینگ: دوست دارم در کشوری دیگر بازی کنم

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و ملی‌پوش منچسترسیتی می‌گوید مشتاق بازی در کشورهای دیگر است ولی منچسترسیتی را برای بازی در بوندس‌لیگا ترک نخواهد کرد.

استرلینگ: دوست دارم در کشوری دیگر بازی کنم

رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی و ملی‌پوش منچسترسیتی می‌گوید تمایل زیادی به بیرون رفتن از انگلیس و بازی در لیگی به جز لیگ برتر دارد ولی مایل به حضور در بوندس‌لیگا نیست و کشورهایی با آب و هوای گرمتر را ترجیح می‌دهد.

استرلینگ می‌گوید بازی در کشوری به جز انگلیس یکی از برنامه‌های آتی او است. این در حالی است که استرلینگ 24ساله تا کنون کل دوران حرفه‌ای خود را در لیگ برتر انگلیس سپری کرده است. استرلینگ هنوز بیست ساله نشده بود که لیورپول او را از کوئینزپارک رنجرز به خدمت گرفت. او در تابستان 2015 با قراردادی به ارزش 44 میلیون پوند لیورپول را به مقصد منچسترسیتی ترک کرد و تا کنون با پیراهن آبی آسمانی سیتی موفق شده دو بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شود.

استرلینگ در یک مصاحبه درباره آینده خود گفت:" من عاشق منچستر و منچسترسیتی هستم ولی از وقتی بچه بودم یکی از رویاهایم این بود که در خارج از کشور بازی کنم. خیلی دوست دارم یک روز وقتی تمرین تمام می‌شود به خانه‌ام بروم، در باغ خودم بنشینم و شام بخورم".

استرلینگ در ادامه گفت:" البته برای اینکه چنین شرایطی برقرار باشد دمای هوا باید حداقل 17 یا 18 درجه باشد. با این شرایط اسپانیا می‌تواند جای مناسبی باشد ولی آلمان با معیارهای من سازگار نیست".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها