فرار از زندان به سبک دوقلوهای ترکیه ای ! + عکس

دو برادر دوقلو ترکیه ای که یکی از آنها زندانی بود، در طی ترفندی هوشمندانه با یکدیگر جابجا و بعد از بررسی بیشتر پلیس، هر دو آنها روانه زندان شدند!

فرار از زندان به سبک دوقلوهای ترکیه ای ! + عکس

مورات و حسین برادران دوقلو 19 ساله ترکیه ای هستند که مورات به دلیل جرمی که انجام داده بود، در زندان " E Tipi Kapası " واقع در جنوب ترکیه مورد نگهداری و مراقبت قرار گرفته بود و ماجرای این دو برادر دوقلو از 5 شنبه گذشته آغاز شد!
5 شنبه گذشته حسین، برای ملاقات برادرش مورات به زندان می آید که ملاقات آنها بصورت چهره به چهره بوده و از پشت شیشه ها توسط تلفن ملاقات نداشتند! این راهی شد برای دو برادر دوقلو ترکیه ای که بتوانند با یکدیگر جابجا شوند.

عکسی که مشاهده می کنید، متعلق به این دو برادر می باشد و می توان به وضوح احساس کرد که این دو برادر دوقلو بسیار شبیه هم نیستند و این دلیلی بر شک کردن نگهبانان این زندان شد و آنها موضوع را به سایر مسئولین بازداشتگاه اطلاع دادند.

سخنران زندان " E Tipi Kapası " در طی مصاحبه ای اعلام کرد که سیستم تشخیص چهره آنها قادر به تشخیص بسیار دقیق و جزئی چهره اشخاص نیست و ماموران این بازداشتگاه متوجه این اتفاق شدند و سپس فورا حکم بازرسی خانه آنها صادر شد و زمانیکه مامورین پلیس وارد خانه آنها شدندف مورات را یافتند و به زندان منتقل کردند.

هم اکنون هر دو برادر با یکدیگر زندانی هستند و پلیس در حال کشف علت اینکه آنها با یکدیگر جابجا شده اند، می باشد.

منبع: نمناک

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها