شرایط خاص جزیره خارگ برای برگزاری کنکور/ همه پای کار باشند

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به شرایط خاص جزیره خارگ برای برگزاری کنکور گفت: برای برگزاری کنکور با کیفیت مناسب باید همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

شرایط خاص جزیره خارگ برای برگزاری کنکور/ همه پای کار باشند

محمود رضایی بعد از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنکور اظهار داشت: برگزاری کنکور در جزیره خارگ یک شرایط خاص دارد که نیازمند به یک برنامه ریزی دقیق و همکاری نهادهای درگیر در این زمینه در مرکز استان و جزیره خارگ است.

وی اضافه کرد: سال گذشته سپاه به صورت جهادی در بحث انتقال پاسخنامه و … کنکور ورود کرد که جا دارد به صورت ویژه از برادران زحمت‌کش در سپاه خارگ تشکر کنم.

رضایی افزود: امسال ۲۵۴ دانش‌آموز خارگی در پنج گروه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که امیدوارم مانند سال گذشته نوجوانان و جوانان خارگی سرافراز باشند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: دستوراتی مبنی بر آمادگی نیروهای انتظامی و اورژانس صادر شده است که در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن در محل کنکور حضور و اقدامات لازم را به عمل آورند.

رضایی گفت: اداره بندر و دریانوردی خارگ در سال‌های گذشته همکاری خیلی خوبی در حوزه انتقال سوالات کنکور با آموزش و پرورش بخش داشته که جای تشکر دارد.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها