بررسی «استیضاح حجتی» پس از تعطیلات نمایندگان/ احتمال اقناع نمایندگان وجود دارد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: استیضاح حجتی مقداری پیچیده شده و نمی‌شود گذرا درباره این موضوع اظهارنظر کرد.

بررسی «استیضاح حجتی» پس از تعطیلات نمایندگان/ احتمال اقناع نمایندگان وجود دارد

علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به آخرین وضعیت استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در مجلس گفت: قرار بود یکشنبه هفته گذشته درباره این موضوع جلسه‌ای تشکیل شود اما فرصت بررسی پیش نیامد.

وی افزود: قرار شد پس از اتمام تعطیلات پارلمان، موضوع استیضاح حجتی در کمیسیون کشاورزی پیگیری شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: قطعا این جلسه‌ با حضور وزیر کشاورزی برگزار خواهد شد، لذا پس از برگزاری این نشست، نتیجه گیری نهایی خواهیم داشت، هرچند این موضوع به پیگیری‌های درخواست کنندگان این استیضاح باز می‌گردد.

ابراهیمی درباره سرانجام موضوع استیضاح حجتی، بیان کرد: قضیه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی مقداری پیچیده شده و نمی‌شود گذرا درباره این موضوع اظهارنظر کرد، اما معتقدم که در همان جلسه کمیسیون استیضاح کنندگان اقناع شوند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی با اشاره به دستور کار کمیسیون متبوع خود خاطر نشان کرد: پس از تعطیلات نمایندگان، گزارشی که از وزارت جهاد و کشاورزی روی علمکردی در خرید تضمینی گندم تهیه شده، در دستور کار قرار داشته و درباره هجوم ملخ‌ها به برخی از نقاط کشورمان هم بحث و بررسی می‌کنیم.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محبی
    0

    استیضاح بازی مضحک و چندش آوری است که از توافق وکیل الدوله ها و خود دولتی های است که برای فرار وزرا ودولت از افتضاح کاری ها وخیانت ها انجام میشو د . بس کنید دیگر ملت را رها کنید واز این جرثومه بازی ها دست بردارید

  • الله مراد
    0

    دیگه این بازی ها مال زمان شاه است مردم حرفتان را باور ندار ...چقد پول می گیری حرف نزنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها