مهدی هاشمی: من و خانم آدينه سال‌هاست جدا از هم زندگی مي‌كنيم/ يك همسر دارم و او مهنوش صادقی است


9 تیر 1398 - 12:56
filemanager/7/photo_2019-06-30_12-57-31
مهدی هاشمی بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر پس از حواشی که به تازگی برایش در فضای مجازی وجود آمد، با ارسال یادداشتی به یکی از سایت‎های خبری درباره برخی از موضوعات توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبر فوری، مهدی هاشمی بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر پس از حواشی که به تازگی برایش در فضای مجازی وجود آمد، با ارسال یادداشتی به یکی از سایت‎های خبری درباره برخی از موضوعات توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه می‌خوانید:

سلام مجدد به دوستان فضاي مجازي

من يك همسر دارم و او مهنوش صادقي است. اين روزها متهم به دو همسری شدم و گويا بواسطه اعلام ازدواجم، خانم آدينه و دخترم نورا را شوكه كردم، در حالي كه اينگونه نيست.

ما يعني من و خانم آدينه سال‌هاست كه با توافق جدا از هم زندگی مي‌كنيم، زيرا بدليل عدم تفاهم فكری كه با هم داشتيم نمي‎شد زير يك سقف ماند، و همچنين هيچ رابطه عاطفي هم بين ما نبود كه بشود اسمش را ارتباط زناشويي گذاشت، اما به دلايل شخصی و همچنين محدوديت‌هايی كه شغلمان برايمان ايجاد مي‌كند ترجيح داديم به اين جدايي رسميت نبخشيم.

از آنجايی كه خانم آدينه به ويترين و ظواهر علاقه دارند با منتشر كردن عكس‌هايي دو نفره كه مربوط به گذشته بود و همچنين درست كردن صفحه‌اي به نام من در فضای مجازی و منتشر كردن اخباری از طرف من خواستند از زندگي ما اسطوره‌ای بسازند و زندگي عاشقانه‌ای را نمايش دهند.

من در اين سال‌ها تنها بخاطر فرزندم و حفظ حرمت‌ها و احترام ايشان سكوت كردم و زندگي شخصی خودم را ادامه دادم، اما حالا دخترم سی و هشت ساله است، شخصی است مستقل كه خود دارای همسر و فرزند است و من پس از آن جدايي محرمانه بدون آنكه زندگي آن ديگري را خراب كنم بعد از مدتي با خانم مهنوش صادقي (نويسنده و بازيگر) كه همفكر، هم سليقه و همكار بوديم ازدواج كردم تا به آن جدايي رسميت ببخشم،

آيا اين معني‌اش دو همسري است؟!

در تمامي اين سال‌ها با سمپاشی و بايكوت كردن مهنوش مانع ادامه كار حرفه‌ای او شدند و او را خانه‌نشين كردند كه او به احترام حرفه و گذشته من سكوت كرد ولي حالا بعد از سكوتی طولانی بدليل اينكه اين فشارها و سمپاشی‎ها همچنان ادامه داشت و شدت گرفت در لحظه‌ای عصيان كرد و اين ازدواج را علنی كرد كه البته من به او حق می‎دهم، و اين جنجال به پا شد.

اين ازدواج با صداقت و اصالت بود و هست با حفظ حرمت طرف ديگر حقايق پنهان ديگری هم هست كه من با حفظ احترام به همه به همين مقدار كه با اشاره گفتم بسنده مي‌كنم.

در ضمن من در هيچ يك از فضاهاي مجازی صفحه‌ای ندارم.

مهدی هاشمی بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر پس از حواشی که به تازگی برایش در فضای مجازی وجود آمد، با ارسال یادداشتی به یکی از سایت‎های خبری درباره برخی از موضوعات توضیحاتی را ارائه کرد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/7/photo_2019-06-30_12-57-31
9 تیر 1398 - 12:56

به گزارش خبر فوری، مهدی هاشمی بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر پس از حواشی که به تازگی برایش در فضای مجازی وجود آمد، با ارسال یادداشتی به یکی از سایت‎های خبری درباره برخی از موضوعات توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه می‌خوانید:

سلام مجدد به دوستان فضاي مجازي

من يك همسر دارم و او مهنوش صادقي است. اين روزها متهم به دو همسری شدم و گويا بواسطه اعلام ازدواجم، خانم آدينه و دخترم نورا را شوكه كردم، در حالي كه اينگونه نيست.

ما يعني من و خانم آدينه سال‌هاست كه با توافق جدا از هم زندگی مي‌كنيم، زيرا بدليل عدم تفاهم فكری كه با هم داشتيم نمي‎شد زير يك سقف ماند، و همچنين هيچ رابطه عاطفي هم بين ما نبود كه بشود اسمش را ارتباط زناشويي گذاشت، اما به دلايل شخصی و همچنين محدوديت‌هايی كه شغلمان برايمان ايجاد مي‌كند ترجيح داديم به اين جدايي رسميت نبخشيم.

از آنجايی كه خانم آدينه به ويترين و ظواهر علاقه دارند با منتشر كردن عكس‌هايي دو نفره كه مربوط به گذشته بود و همچنين درست كردن صفحه‌اي به نام من در فضای مجازی و منتشر كردن اخباری از طرف من خواستند از زندگي ما اسطوره‌ای بسازند و زندگي عاشقانه‌ای را نمايش دهند.

من در اين سال‌ها تنها بخاطر فرزندم و حفظ حرمت‌ها و احترام ايشان سكوت كردم و زندگي شخصی خودم را ادامه دادم، اما حالا دخترم سی و هشت ساله است، شخصی است مستقل كه خود دارای همسر و فرزند است و من پس از آن جدايي محرمانه بدون آنكه زندگي آن ديگري را خراب كنم بعد از مدتي با خانم مهنوش صادقي (نويسنده و بازيگر) كه همفكر، هم سليقه و همكار بوديم ازدواج كردم تا به آن جدايي رسميت ببخشم،

آيا اين معني‌اش دو همسري است؟!

در تمامي اين سال‌ها با سمپاشی و بايكوت كردن مهنوش مانع ادامه كار حرفه‌ای او شدند و او را خانه‌نشين كردند كه او به احترام حرفه و گذشته من سكوت كرد ولي حالا بعد از سكوتی طولانی بدليل اينكه اين فشارها و سمپاشی‎ها همچنان ادامه داشت و شدت گرفت در لحظه‌ای عصيان كرد و اين ازدواج را علنی كرد كه البته من به او حق می‎دهم، و اين جنجال به پا شد.

اين ازدواج با صداقت و اصالت بود و هست با حفظ حرمت طرف ديگر حقايق پنهان ديگری هم هست كه من با حفظ احترام به همه به همين مقدار كه با اشاره گفتم بسنده مي‌كنم.

در ضمن من در هيچ يك از فضاهاي مجازی صفحه‌ای ندارم.

منبع: سایت سینما تایم

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


28

نظرات 36
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
محمدی 0 0 پاسخ 1398/4/14 -16:24

بابا ایوله بازم دم قدیمیا گرم که الحق دود از کنده برخیزد کاملا درست بوده انشاءله مبارک باشه

علی 0 0 پاسخ 1398/4/12 -12:41

دمت گرم

خودم 1 0 پاسخ 1398/4/10 -17:35

ماجراهای پشت پرده

ناشناس 1 0 پاسخ 1398/4/10 -09:56

اگر خوب بود میدانست که این چنین افرادی برای کشورشان باید الگو باشند

من 2 0 پاسخ 1398/4/10 -09:50

اگر عمرم فزون گردد صد وبیست فراموشی دلبر کار من نیست ولی از گردش چرخ ستمگر امیدی بر وفای دلبرم نیست جناب هاشمی

ح س 0 0 پاسخ 1398/4/10 -09:29

سلام زندگی کاری از زندگی خصوصی جداست با توجه به سن و سال استاد مهدی هاشمی که می توانند الگوی جوانان باشند ای کاش پخته تر عمل می کردن آرزوی سلامتی برای ملت عزیز ایران و خوشبختی برای خانوم آدینه و آقای هاشمی

ف م 0 0 پاسخ 1398/4/10 -07:54

مبارک است آقای هاشمی از هنرپیشه های خوب کشورمان است کسی که هنرپیشه شد حق زندگی عادی رو نداره ؟

محمد 1 0 پاسخ 1398/4/10 -06:57

بهتر است در تقویم روزی بنام تجدید فراش داشته باشیم و در این روز همه آنهایی که تجدید فراش کرده اند به اطلاع دوستان و آشنایان برسانند و رسانه ها هم وظیفه اطلاع رسانی خود را انجام دهند بقیه سال هم بگذارند مردم به زندگیشان برسند

ف.ص 2 2 پاسخ 1398/4/10 -00:45

در سریال سلطان و شبان ،سلطان بانو ( گلاب آدینه ) با وزیر اعظم به سلطان خیانت کرد ،حالا بعد از سی چهل سال سلطان تو واقعیت همون کارو کرد !!!!البته زندگی سرد و بی روح و احساس رو هر چه سریع تر باید عوض کرد به هر صورت ممکن ولی کاملا قانونی وعرفی .حیفه انسانهای شریف چنین اشتباهی کنن

بازنشسته 0 1 پاسخ 1398/4/9 -23:48

باسلام وادب واحترام :انشاا .. .....مبارکه!چقدر خوب بود جوانان عزیز جامعه امکانات وشغل ودرآمد داشتند وبموقع ازدواج می کردندوازطرفی طلاقها کمتر میشدیا به صفر میرسید.

مهسا کرمی 1 2 پاسخ 1398/4/9 -23:39

خیلی ها پشت پرده رابطه دارن مال آقای هاشمی علنی شده..چ ربطی به ما داره آخه..هرکی مسئول زندگی خودشه

کاربر ناشناس 2 1 پاسخ 1398/4/9 -21:50

خانم آدینه به همراه دخترشان عجب سناریوی تنظیم کردند.چند سال جدا از هم هستند بعدا فیلم بازی میکنند. ما خبر نداریم.عجب!

کاربر ناشناس 1 2 پاسخ 1398/4/9 -21:38

حجابت خیلی افتضاح است ولی حجاب بازیگر بهتر نمی شود

امینی 2 2 پاسخ 1398/4/9 -20:21

سلام آگه قبل از خودت زنت میرفت با خوشگلتر از شما ازدواج میکرد ناراحت نمیشدی

کاربر ناشناس 1398/4/10 -18:37

اره والا خوب گفتین

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1398/4/9 -15:39

کسانیکه از اول همسر هنرپیشه میشوند باید با این شرایط آشنا باشند. و راحتر برخورد کنند. چون عادیی آنها در یک فیلم یک زن دارند در فیلم دیگر با کس دیگر. خانم این افراد چرا اینقدر تازگی دارد برایشان.!!!

رومی 7 1 پاسخ 1398/4/9 -15:37

جمع کنید این بازی مسخره رو، اینکه هر چند وقت یه بار برای منحرف کردن اذهان عمومی از هزار و یک مشکل اقصادی و سیاسی، شروع میکنن یه بازی چندش از سلبریتی ها مطرح میکنن. آقا یکی حرف از درد مردم بزنه

رضا 5 0 پاسخ 1398/4/9 -15:36

درود... هیچی بهتر از صداقت نیست...

کاربر ناشناس 7 0 پاسخ 1398/4/9 -15:32

ما با بازی سلطان و شبان شما را شناختیم و همیشه برای ما بعنوان هنرپیشه و شخصیت دوست داشتنی هستید.ما مردم به نظر و زندگی شخصی تان احترام می گذاریم. هر طور احساس راحتی بیشتر میکنید زندگی کنید.موفق باشید ‌.

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1398/4/9 -15:28

آقای هاشمی جز بازیگرهای خوب کشورمان هستند چقدر قشنگ و صادقانه بیان کردید.همیشه موفق باشید.احسن.

فاطمه 2 1 پاسخ 1398/4/9 -15:16

فکر میکردم این یکی بهتره با این سن و سالش، از چشمم افتاد این چه طرز صحبت درباره همسر اول هست یه مدت دیگه طرز فکر این خانم هم باهاشون تغییر میکنه و......

الهه 2 1 پاسخ 1398/4/9 -15:15

کاش این یکیم مثل نجفی یکسال بعد علنی شدن ازدواجشون زنشو نکشه؟!... بعدشم به ما چه!!! اصلا این هنرپیشه ها معلم نیست با کی زندگی میکنن!!!! کاش یکی به درد مردم برسه چقدر گرونی شده??

کاربر ناشناس 1398/4/10 -18:40

واقعا حرف دلمونو زدین

مهدی 5 0 پاسخ 1398/4/9 -15:09

متاسفانه این گروه هنرمندان دیگه خودشون رو خیلی تافته ی جدا بافته میدونن بابا شما هم مثل بقیه مردمید فقط برا ادا اطواری که در میارید وضع مالیتون خوبه و متاسفانه فساد هم دربینتون رخنه کرده حالا کاری به اونجاش نداریم ولی واقعن فکر میکنید چقد مهمید که برا خودتون سئوال میدید جواب میدید تو این مملکت زندگی شخص رییس جمهور هم دیگه برا مردم ارزشی نداره چون مشکلات مردم خیلی بزرگتر و بیشتر از این گند کاریهای شماهاست

گ.گ 2 0 پاسخ 1398/4/9 -15:08

اتفاقا موضوع بسیار مهمی هست. همین بی توجهی به ماهیت قوانین هست که بعدها مارو دچار دردسر می کنه. چرا قانون گذاری که حق ازدواج دوم رو به مردان داده اون هارو مکلف نکرده که زن اول رو در جریان قرار بدن!حالا در این مورد آقای هاشمی می گه ما از هم جدا زندگی می کردیم اما نص صریح قانون می گه که مرد مکلف هست بین زن اول و دوم خود جانب عدالت رو رعایت کنه. وقتی که زن اول اصلا از وجود زن ووم اطلاعی نداره چطور می تونه درخواست عدالت بکنه! متاسفانه قانون گذار بنا بر آیات قرآنی مردهارو آزاد گذاشته که دوباره ازدواج کنند اما هیچ تبصره و قانونی برای رعایت پیش شرط آن یعنی رعایت کردن عدالت تعیین نکرده!

حمید 0 0 پاسخ 1398/4/9 -15:01

سلام عرض میکنم خدمت آقای هاشمی بنده از طرفدارای شما هستم برای جنابعالی و همسرتان آرزوی خوشبختی و سلامتی خواستارم.موفق باشید.

گ.گ 5 0 پاسخ 1398/4/9 -15:00

اگه به نظر شما دو همسری نیست، قطعا یه بام و دو هوا هست! در هر حال ایشان همسر شما هستند و شما می بایست ایشون رو از ازدواج دومتون مطلع می کردید شاید اصلا این باعث می شد ایشون درخواست طلاق بکنن!اگه کاری کردید که بهش مباهات می کنید می بایست به صورت علنی ایشون رو مطلع می کردید . چرا پنهان کاری؟ وقتی که به توافق رسیدین که جدا زندگی کنید به این معنا نیست که شما هرکاری دلتون خواست می تونبن انجام بدین! به وجدانتون رجوع کنید اگه قانون به ایشون هم همین حقی که به شما داده می داد و ایشون همین کاری که شما کردین رو می کردند عکس العملتون چی بود؟! حداقل در جواب دادن جانب انصاف رو دعایت کنید لطفا!!

ناشناس 0 0 پاسخ 1398/4/9 -14:58

باید حرفهای خانم آدینه را هم شنید!

هامون 0 0 پاسخ 1398/4/9 -14:46

یک سری از رازها را خواست فاش کنه که محکوم دو همسری نشه