امباپه قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را تمدید نمی‌‌کند

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن قصد ندارد قرارداد خود با این تیم را تمدید کند.

امباپه قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را تمدید نمی‌‌کند

کیلیان امباپه در حال آماده‌سازی مقدمات خروجش از پاری‌سن‌ژرمن است و اولین قدم در مسیر تحقق این هدف را با خودداری از تمدید قراردادش با این تیم برداشته است.

این مهاجم فرانسوی سال 2017 از موناکو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست اما او به دلیل اینکه احساس می‌کند در این تیم به اندازه کافی به او مسئولیت سپرده نشده است - یکی از دلایل آن قرار داشتن زیر سایه نیمار بوده - تصمیم به ترک پارک دو پرنس گرفته است.

طبق ادعای مارکا، امباپه آنقدر برای ترک پارک دو پرنس مصمم است که صرفنظر از هر پیشنهاد مالی‌ای که PSG به او ارائه کند، قراردادش را تمدید نخواهد کرد. قرارداد فعلی او سه سال دیگر اعتبار دارد اما بازیکنی که پیش از این هم برای رفتن به رئال مادرید وسوسه شده بود، نمی‌خواهد بیشتر از سال 2022 در پایتخت کشورش بماند.
خودداری امباپه از تمدید قرارداد نه تنها پاریسی‌ها را بابت از دست دادن یکی از خوش‌آتیه‌ترین بازیکنان فوتبال دنیا بلکه بابت از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد نگران می‌کند. امباپه هر چه بیشتر به پایان قراردادش نزدیک‌تر شود، ممکن است پاریسی‌ها به رقم کمتری مجبور به فروش او شوند. ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه تأکید کرده که امباپه فروشی نیست اما خود بازیکن قصد دارد با تمام توان برای هموار کردن مسیر خروجش تلاش کند.

رئال مادرید در حال حاضر اصلی‌ترین مشتری امباپه است اما این باشگاه نمی‌تواند رقمی که نظر پاری‌سن‌ژرمن را جلب کند، پیشنهاد دهد با این حال این موضوع تأثیری در تصمیم امباپه که ماندن در پاری‌سن‌ژرمن را باعث کم شدن شانس موفقیتش در کسب جوایز فردی می‌داند، نداشته است.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها