طیبه سیاوشی: مردم منتقد رفتار دوگانه سلبریتی‌ها هستند

طیبه سیاوشی معتقد است که دوگانگی رفتار و عملکرد سلبریتی‌ها باعث شده است تا مردم به نقد آنان بپردازند. در واقع مردم به سطح دانایی و عقلانیتی رسیده‌اند که مسیر نادرست را طی نمی‌کنند.

طیبه سیاوشی: مردم منتقد رفتار دوگانه سلبریتی‌ها هستند

در روزهای اخیر شاهد شکل‌گیری حساسیتی علیه گفتار و رفتار سلبریتی‌ها در جامعه هستیم، اتفاقی که از نظر بسیاری از فعالان حوزه جامعه‌شناسی می‌تواند دلایل مختلف و متعددی داشته باشد.

طیبه سیاوشی، نماینده مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی، درباره حساسیت جامعه به سلبریتی‌ها گفت: «همانطور که مردم یک زمان مانند بت سلبریتی‌ها را می‌پرستیدند، الان به نقد رویه‌شان می‌پردازند. نقد کردن این‌ها هم بیشتر به دلیل دوگانگی رفتارشان است، به هر حال یک سلبریتی که در زمان سیل، زلزله و اتفاقات بدی که رخ داد، ملجا مردم بود و به عنوان اینکه مورد اعتماد مردم است اقدام ملی انجام داد، حالا اگر اقدامی انجام دهد که به نظر مردم سنخیتی با جنس آنچه که قبلا ادعا می‌کرد ندارد، او را نقد می‌کنند.»

او ادامه داد: «اینکه دست‌هایی پشت پرده است، توطئه‌ای هست و برخی این فضاسازی را ایجاد می‌کنند را قبول ندارم، بلکه معتقدم مردم ایران به آن سطح دانایی و عقلانیت رسیده‌اند که فعالیت چهره‌های هنری و ستاره‌ها را نقد کنند.»

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    سلبرتی؟ یعنی چه غرب زده هستید لطفا فارسی بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها