پایان مرحله یک چهارم جام ۲۰۱۹: شب تاریخی لاله‌ها، حذف مانشافت

در شب پایانی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان در فرانسه تکلیف دو تیم صعود کننده دیگر به نیمه نهایی مشخص شد.

پایان مرحله یک چهارم جام ۲۰۱۹: شب تاریخی لاله‌ها، حذف مانشافت

شنبه در نخستین بازی ودر هوای گرم والنسین تیم های ملی ایتالیا و هلند به مصاف هم رفتند.

نیمه نخست بازی بدون گل و در شرایط مساوی برای هر دو تیم پیش رفت.
در نیمه دوم اما، تجربه هلند به عنوان قهرمان اروپا به کمک آنها آمد و ویویان میدما، بازیکن آرسنالی لاله ها با سر و روی ضربه آزاد شریدا اسپیتس، نخستین گل هلند را وارد دروازه لاجوردی ها کرد تا با زدن سه گل تا به اینجای مسابقات در کنار لیک مارتنز رکوردار بهترین گلزنان تاریخ هلند در جریان جام جهانی بانوان شود.

ده دقیقه بعد و باز هم روی ضربه ایستگاهی شریدا، ضربه سر ون درگرگت ، کار را برای هر دو تیم تمام کرد و هلند با پیروزی ای تاریخی برای اولین بار به نیمه نهایی جام جهانی صعود کرد و آتزوری با بازیکنانی جوان و آماتور ، با چشمانی گریان از جام هشتم خداحافظی کرد.

در آخرین بازی دور یک چهارم، تیم ملی آلمان قهرمان دو دوره جام جهانی که بدون گل خورده، تا به این مرحله از مسابقات پیش آمده بود، برابر طلایی های سوئد دو بر یک بازی را واگذار کرد.

ژرمن ها که در دقیقه ۱۶ ، با گل ماگول یک بر صفر از حریف خود پیش بودند، با گل دقیقه ۲۲ جاکوبسن نتیجه برده را با تساوی عوض کردند و در ادامه ، تیم ملی سوئد با استفاده از توپ های مستقیم و فرارهای هوشمندانه ، در دقیقه ۴۸ و توسط بلک استنیوس ، صاحب گل دوم شد و بعد از ۲۴ سال، پیش روی چشمان ۲۵۳۰۱ تماشاچی حاضر در ورزشگاه روژون پارک رنس، پیروزی ای تاریخی را به نام خود ثبت کرد.

در پایان مرحله یک چهارم نهایی و مشخص شدن رقیبان در مرحله نیمه نهایی، شاهد این بازی ها خواهیم بود

سه شنبه: انگلیس - آمریکا ۲۳:۳۰

چهارشنبه: هلند - سوئد ۲۳:۳۰

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها