دستور اسلامی برای پیگیری فوری مقصران احتمالی سانحه تصادف شیراز- خرامه

وزیر راه و شهرسازی دستور بررسی فوری انتشار فیلم ویدئویی حادثه رانندگی محور شیراز - خرامه در شبکه های اجتماعی و برخورد با متخلفان را صادر کرد.

دستور اسلامی برای پیگیری فوری مقصران احتمالی سانحه تصادف شیراز- خرامه

روز گذشته کلیپی در شبکه‌های اجتماعی با تصویر برداری یک شهروند خبرنگار مبنی بر رویداد سانحه تصادف در بزرگراه شیراز - خرامه به دلیل نبود تابلو‌های هشدار دهنده و سرعت‌گیر و ۲ طرفه شدن ناگهانی جاده منتشر شد که به نقل از گوینده ناشناس این کلیپ، دختر ۲۰ ساله‌ای بر اثر برخورد با بلوک سیمانی داخل جاده جان سپرد و ۲ نفر از سرنشینان بر اثر این تصادف مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار ما در این کلیپ شخصی که هویتش را مشخص نمی‌کند، خبر از فوت دختر ۲۰ ساله خود بر اثر این تصادف داده و از مردم استمداد می‌طلبد تا کلیپ ضبط شده را در شبکه‌های اچتماعی منتشر کنند. ضمن آنکه به نظر می‌رسد تصاویر کلیپ به شکلی هماهنگ با صدای گوینده است و ظاهرا گفته‌های گوینده را مبنی بر نبود تابلو‌های هشدار دهنده و وجود مانع بتونی در وسط جاده و امکان بروز تصادف به‌ویژه در شب تایید می‌کند.

بر اساس این گزارش، این ویدئو منبع موثقی ندارد و در حاضر با وجود اینکه معلوم نیست چه کسی آن را ضبط کرده، شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار آن هستند.

در پی انتشار این کلیپ، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری و تحقیق فوری برای صحت و سقم و بررسی جدی ابعاد رویداد و روشن شدن حقایق، همچنین برخورد با مقصران احتمالی در صورت صحت خبر را صادر کرد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • علیرضا
    0

    سلام،حتما حتما حتما باید حداقل دیه و خسارت خانواده داغدیده رو بدن،توروخدا نزارین اینقدر حق مردم،به واسطه نادانی و اهمال مسئولین و مدیران بی وجدان،ضایع بشه،چهل ساله پشت نظام و حکومت ایستادیم،تورو به اونی که میپرستین شماها هم یه کم هوای مارو داشته باشین آخه،نزارین مایه تحقیر و مسخره مردم و سران بقیه کشورا بشیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها