آزار و اذیت جنسی زنان آمریکایی در محیط کار؛ سالانه ۵ میلیون زن در محیط کار مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند

بعد از به راه افتادن جنبش #Me Too در شبکه‌های اجتماعی در خصوص آزار و  اذیت جنسی زنان در محیط کار، شمار قابل ملاحظه‌ای از زنان آمریکایی همچنان در محیط‌ های اداری مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند.

آزار و اذیت جنسی زنان آمریکایی در محیط کار؛ سالانه ۵ میلیون زن در محیط کار مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند

به گزارش خبر فوری ، نتایج یک نظرسنجی از میان ۳۲۱۳۳ نفر از کارمندان تحصیل کرده در آمریکا نشان می‌دهد از هر سه زن کارمند که در محیط‌ های اداری مشغول به کار هستند یک زن آزار جنسی را تجربه کرده‎اند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد ۷۲ درصد از زنان آمریکایی در محیط کار مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.

بنابر گزارش‎ها، از هر ۵ زن کارمندی که در محیط رسانه مشغول به کار بوده است ۲ نفر از سوی همکاران خود مورد اذیت و آزار قرار گرفته بودند.

در سال ۲۰۱۷ پس از آنکه تهیه کننده معروف آمریکایی " هارون واینستین " حداقل ده‎ها زن را موضوع آزار جنسی قرار داده بود، این موضوع به یک مسئله ملی در آمریکا تبدیل شد.

انتشار این خبر باعث شد تا جنبش #Me Too به راه بیفتد و شمار بسیاری از زنانی که در محیط‌های مختلف مشغول به کار بودند در مورد این موضوع اظهارنظر کنند.

به گزارش بیزینس اینسایدر، داده‌های ملی آمریکا نشان می‌دهد سالانه در حدود ۵ میلیون زن در محیط کار خود مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گیرند، این در حالی است که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ دولت آمریکا و فدرال تنها ۹۲۰۰ مورد را گزارش کردند.

این گزارش در بخش دیگری می‎گوید که بیش از نیمی از شرکت‌های آمریکایی بعد از به راه افتادن جنبش #Me Too سیاست‌های مربوط به آزار و و اذیت جنسی را مورد بررسی مجدد قرار داده‎اند.

منبع: میزان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    آزار و اذیت در معنای ایرانی و غربی متفاوت است. اونجا نگاه به اندام زن هم آزار محسوب میشه! البته بهتر اینه که در کشور خودمون به آمارها هم توجه کنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها