معاون قضایی دادگستری کل استان تهران:

آیت الله رییسی، بهشتی دیگر برای نظام جمهوری اسلامی است/ عدالت درخت مثمری است که همه مردم از میوه آن بهره‌مند می‌شوند

معاون قضایی دادگستری کل استان تهران گفت: به‌راستی آیت الله رییسی، بهشتی دیگر برای نظام جمهوری اسلامی است.

آیت الله رییسی، بهشتی دیگر برای نظام جمهوری اسلامی است/ عدالت درخت مثمری است که همه مردم از میوه آن بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبر فوری ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین یزدانی چراتی، معاون قضایی دادگستری کل استان تهران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رودهن به مناسبت هفته قوه قضائیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قوه قضاییه به‌خصوص شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی معمار نظام قضای اسلامی اظهار کرد: شهید بهشتی شخصیتی متفکر و نعمتی برای انقلاب بود که در بندبند تدوین قانون اساسی، نقشی اساسی داشته است.

وی با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، با ذکر روایتی از رییس مذهب شیعه، افزود: به گفته این امام بزرگوار، جوامع بشری و همه انسان‌ها به سه اصل امنیت، عدالت، رفاه و آسایش نیازمند هستند و عدالت درخت مثمری است که همه مردم از میوه آن بهره‌مند می‌شوند.

معاون قضایی دادگستری کل استان تهران بابیان اینکه این سخن محمدرضا حکیمی نویسنده معروف ایرانی به‌عنوان فیلسوف عدالت یاد می‌شود، را باید تصدیق کرد: «اگر عدالت نهج‌البلاغه را نمی‌داشت، مظلوم‌ترین مظلومان روزگار بود و اگر نهج‌البلاغه عدالت را معنی نکرده بود، آیات عدل و قسط قرآن تا ابد بی‌معنی می‌ماند».

یزدانی چراتی خاطرنشان کرد: بااینکه چند ماهی بیشتر نیست که آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی به‌عنوان سکان‌دار قوه قضاییه منصوب‌شده‌اند، اقدامات و خدمات رییس جدید دستگاه قضا در این مدت کوتاه، در طول قوه قضایی بی‌سابقه و در جای خود قابل تحسین و به نحوی است که گویا چندین سال است قوه قضاییه را پیش برده‌اند.

وی با بیان اینکه خستگی‌ناپذیری و مدیریت جهادی در شخصیت رئیس جدید دستگاه قضایی موج می‌زند، تأکید کرد: آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی فرزند حوزه و دانشگاه و از ذخایر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و به‌راستی ایشان بهشتی دیگر برای نظام جمهوری اسلامی است.

معاون قضایی دادگستری کل استان تهران گفت: با انتصاب ایشان در رأس دستگاه قضایی، بارقه‌های امید بین مردم و قاطبه حقوق‌دانان و همکاران در سطح قوه قضاییه ایجادشده است.

منبع: پایگاه خبری تارود

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • داود
    0

    حقیقتا همینطور است و جناب رئیسی در این مدت کم خیلی شگرفانه عمل کردند در این قوه مهم ایران امیدواریم همینطور ادامه دار باشد.و صدالبته احسن دارد به مقام معظم رهبری که این شخص را به درستی در مهمترین سکان نظام قرار داد.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      احمدی نژاد هم رجایی بود ...‌.‌

  • محمد کریمی
    0

    با سلام یکی از عمل به احکام اسلامی در غرب و شعارش کشور می گفت دومی گفت در غرب و آمریکا کسی دزدی می کند گفت هرگز ! دومی گفت هرگز دزدی نمی کند یا هرگز جرات دزدی ندارد !! دومی گفت در غرب کسی از چراغ قرمز رد می شود اولی گفت هرگز !! دومی گفت هرگز رد نمی شود و یا هرگز جرات نمی کند رد شود . اولی گفت حق با شماست نشان به آن نشان که یک شب یک ساعت برق یک خیابان نیویورک قطع شد به اندازه یک سال ایالت نیویورک حرم و جنایت ثبت شد !!! لطفا به حاجی آقا بفرماید ما بهشتی در کشور زیاد داریم ، رجایی ها زیاد داریم زمان و شیطان رجایی زمان را تبدیل به دکتر محمود ..... می کند باید قانون بهشتی تصویب کنید که فرقی بین فرزند پیامبر و شخص عادی و یک کارگر ساده فرقی نباشد باید قانون باشد تا از دهقان روستاهای دور افتاده حمایت کند نه اینکه چهل ساله هنوز قانون موفق نشد محرکهای داخل ساختمان پاستور را سر جایشان بنشاند ما قانون بهشتی می خواهیم که یک روزه کار خیابان پاستور و بهارستان و تهران را تمام و تشریف بیاورند در روستاهای دور افتاده ما ، ما قانون بهشتی می خواهیم که هرگز شهید نشه و همیشه حامی مردم زنده بماند ما قانون می خواهیم که کسی جرات نکند ، نه هرگز جرات نکند با دروغ و سند سازی مدافع دزدان بیت المال شود ما قانون می خواهیم که کسی هرگز هرگز جرات نکند بر ضد روستایی بی دفاع سند سازی کن. ما قانون می خواهیم که چند روزه پرونده‌ای دادگستری را صفر و قضات را آماده به خدمت محرومین و مظلومین کند نه هیچ قاضی هیچ گوش آماده برای شنیدن درد محرومین نباشد و.........

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها