در ادامه دور یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۹: حذف میزبان در شب درخشش شماره ۱۵

در ادامه بازی های دور یک چهارم نهایی جام جهانی بانوان، بازی بزرگ جام در حضور ۴۵۵۹۵ تماشاگر، راس ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در پارک دو پرنس برگزار شد.

در ادامه دور یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۹: حذف میزبان در شب درخشش شماره ۱۵

تیم ملی آمریکا که در هر چهار بازی اخیر خود، قبل از ۱۲ دقیقه اول موفق به گلزنی شده بود، این بار هم با پاس رو به جلو الکس مورگان و ضربه نهایی مگان راپینو در دقیقه ۵ ، ستاره ها و نوارها را پیش انداخت تا کار برای جبران آبی ها به سختی پیش رود.

در نیمه دوم فرانسوی ها با آرایش تهاجمی سعی در جبران نتیجه بازی داشتند ، اما یانکی ها با استفاده از ضدحملات باز هم در دقیقه ۵۶ و با پاس کات بک توبین هیس به مگان، دومین گل خود را وارد دروازه آبی ها کردند تا راپینو در چهار بازی این جام پنج گل برای تیم ملی آمریکا زده و نخستین بازیکنی باشد که در یک جام پنج گل برای این تیم زده و همچنین اولین بازیکن تاریخ آمریکا باشد که در بازی برده مرحله حذفی، دو گل یا بیشتر را برای آمریکایی وارد دروازه حریف کرده است.

در دقیقه هشتاد و یک قفل دروازه آمریکا توسط مدافع این تیم وندی رنارد باز شد، اما این گل دیرهنگام نتوانست فرانسه را پیروز میدان کند و در نهایت میزبان با شکست دو بر یک در خانه، از صعود به نیمه نهایی باز ماند و آمریکا برای هشتمین بار راهی نیمه نهایی شد.

با این نتیجه تیم ملی آمریکا سه شنبه شب در شهر لیون به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت تا یکی دیگر از مسابقات جذاب جام جهانی ۲۰۱۹ پیش روی دیدگان علاقه مند به فوتبال برگزار شود.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها