کوچک‌زاده: برخی‌ بندی در قرارداد داشتند که با رفتن نکونام جدا شوند!/ممکن است برزای به نساجی بیاید

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بعضی از بازیکنان قراردادهایی داشتند که در صورت جدایی نکونام از نساجی بروند.

کوچک‌زاده: برخی‌ بندی در قرارداد داشتند که با رفتن نکونام جدا شوند!/ممکن است برزای به نساجی بیاید

فرهاد کوچک‌زاده در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال نساجی، اظهار داشت: فعلاً در تهران هستیم و قرار است روز یکشنبه به قائم‌شهر برمی‌گردیم. البته باید ببینیم کیفیت زمین‌های قائم‌شهر چگونه است،‌اگر خوب باشد در آنجام می‌مانیم و اگر کیفیت خوب نبود به بیرون برمی‌گردیم.

وی با اشاره به این موضوع که 25 بازیکن در تمرینات نساجی حضور دارند،‌گفت:‌ تعداد زیادی از بازیکنان جدا شدند، اما مازندران نیروی بومی زیاد دارد و سعی می‌کنیم از آنها استفاده کنیم

سرپرست تیم نساجی با تأکید بر اینکه قرارداد مهدی نظری هم تمدید شده است گفت:‌فرشاد فرجی با ما قرارداد دو ساله داشته و تا آنجا که می‌دانم به خاطر امتحاناتش در تمرینات پدیده هم حضور پیدا نکرده است به خاطر جابه‌جایی مالک‌ها هنوز قراردادها به دست ما نرسیده ولی بعضی از بازیکنان قراردادهایی داشتند که در صورت جایی نکونام از نساجی بروند.

سرپرست تیم نساجی تأکید کرد: در حال حاضر وضعیت فرشاد فرجی،‌ مهرداد عبدی و سجاد آشوری همینگونه است و باید اول وضعیت آنها را بررسی کنیم و در صورتی که این بازیکنان با باشگاه قرارداد داشته باشند علیه آنها اقدام قانونی خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص حضور بهنام برزای در تمرین روز گذشته نساجی گفت:‌ برزای با آقای مهاجری صحبت کرده و اگر شرایط مالی او به نساجی بخورد ممکن است فصل آینده در کنار ما باشد.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها