برنده‌ اسکار، به‌ادعای زنی ۳۰ ساله، در دادگاه حاضر می‌شود

محاکمه «کوبا گودینگ جونیور» بازیگر مشهور آمریکایی و برنده‌ اسکار به اتهام آزار جنسی در نیویورک آغاز شد. هفته گذشته زنی ۳۰ ساله مدعی شد، کوبا گودینگ جونیور در یک کلوب شبانه او را دستمالی کرده است و پلیس او را بازداشت کرد.

برنده‌ اسکار، به‌ادعای زنی ۳۰ ساله، در دادگاه حاضر می‌شود

کوبا گودینگ جونیور که همراه با وکیل مدافع خود در دادگاه حاضر شده بود، پس از تفهیم اتهام از سوی دادستانی، خود را بی‌گناه معرفی کرد و به این ترتیب نخستین جلسه دادگاه به پایان رسید.

قرار است قاضی پرونده پس از بررسی اسناد و مدارک موجود، درباره زمان آغاز محاکمه و چگونگی برگزاری جلسات دادگاه تصمیم بگیرد.

مارک هلر وکیل مدافع این هنرمند در گفتگو با خبرنگاران، دادستان نیویورک را به سوءاستفاده از شهرت و موقعیت موکلش متهم کرد. به گفته او مهمترین سند این پرونده، فیلمی است که از طریق دوربین مداربسته کلوب ضبط شده ولی حتی در این تصاویر تاریک و مبهم نیز هیچ عمل غیراخلاقی از سوی کوبا گودینگ جونیور سر نزده است.

کوبا گودینگ جونیور نیز با تکذیب اتهامات وارده، به طرفدارانش وعده داد به‌زودی بی‌گناهی او در داگاه ثابت می شود.

این در حالی است که به گفته دادستانی، تعدادی از مشتریان نیز ضمن تأیید ادعای این زن، شرایط کوبا گودینگ جونیور در کلوب را غیرعادی توصیف کردند.

این بازیگر مشهور در گذشته نیز با اتهامات مشابهی مواجه شده بود که با جلب رضایت شاکیان، از رسیدن پرونده ها به دادگاه جلوگیری کرده بود

منبع: صدای آمریکا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها