کیمیا علیزاده در گفت‌وگو با خبرفوری:

رسیدن به المپیک کار سختی نیست/ شرایط جسمی و روحی خوبی دارم

عضو تیم ملی تکونداو کشورمان گفت: مصدومیتی که داشتم در حال حاضر رفع شده و تمریناتم را آغاز کردم.

رسیدن به المپیک کار سختی نیست/ شرایط جسمی و روحی خوبی دارم

کیمیا علیزاده عضو تیم ملی تکواندو کشورمان درگفت و گو با خبرنگار ورزشی سایت خبر فوری درباره آخرین وضعیت مصدومیتش و اینکه چه زمانی به عرصه مسابقات بازمی‌گردد، اظهار کرد: در حال حاضر دوران نقاهت و روند پایانی درمان را طی می‌کنم اما باتوجه به صلاحدید پزشکان امکان حضور در تمرینات برای من فراهم شده است.

وی افزود: در حال حاضر چند وقت است که روند تمرینات خود را آغاز کردم و درصدد هستم تا اقدامات لازم را برای آمادگی در راستای حضور در رقابت‌های آمادگی المپیک انجام دهم.

قهرمان ارزنده کشورمان در ورزش تکواندو با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت رضایت‌بخشی دارم، تصریح کرد: مسابقات مقدماتی و انتخابی المپیک طبق اطلاعات من فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود از این رو من تمرینات سبک را زیرنظر مربیان خود آغاز و امید دارم به مروز زمان این آمادگی در مرحله خوبی قرار گیرد.

علیزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت قابل قبولی دارم و در اردوهای دانشجویی فعالیت بدنی خودم را استارت زدم.

وی تاکید کرد: امیدوارم باتوجه به برنامه و زمانبدی که برای خودم با مشورت مربیان درنظر گرفتم بتوانم سهمیه المپیک را در رشته تکواندو به دست آورم.

علیزاده تصریح کرد: در شرایط فعلی اوضاع خوبی از نظر روحی و جسمی دارم از این رو با داشتن یک پشتکار بدون شک رسیدن به المپیک کار سختی نیست.

وی با بیان اینکه از رویکرد رقبای خود نیز اطلاع دارم، خاطرنشان کرد: با شرکت‌ در مسابقات و تورنمت‌های لازم میزان ضریب آمادگی خودم را مورد آزمایش قرار خواهم داد تا اگر نکته منفی هم وجود داشته باشد برطرف شود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها